Sabahın Köründe Yanlışlıkla arayan arkadaş





 Benim sabahın kör vakti yanlışlıkla arayan arkadaşlarım var  öyle bir arıyorlar ki sonuna kadar kapatmak bilmiyorlar  tek gözümü açıyorum ha kapatır şimdi diyorum ama  kapatmıyorlar zır zır ötüyor o telefon... Hani birde tam böyle uykunun en güzel yeridir ya  6-7-8 arası tam böyle uykunun tadının çıkacagı zaman işte o zamanlar da arıyorlar bazen açmıyorum sonra dayanamayıp bazen açıyorum o telefonu alo alo diyorlar  ve  başka bir isim söylüyorlar  işte o an dünya kararıyor uyandıgıma mı yanayım yoksa  başkasını  arıyorum diye uykumun içine eden arkadaşımın -'ha senmiydin tamam  kapat kapat!' diyerek telefonu kapamasına mı yanayım ... Nedir Arkadaş benim bu çektigim bilemedim  yeter ulan uyutun tek yanlış aranacak ben miyim telefonunuzda bilemedim bir kişi değil iki kişi değil ... Benim  bu çilem ne zaman bitecek bilmiyorum. Beni uyandıran arkadaşlara sesleniyorum ALLAH aşkına bi izin verinde eccük üyüyek ...İnşallah sabah çok erken kalkmak  zorunda kaldıgınız günler  saatinizi   yanlış kurunda   daha erken kalkıp bida uyuyamayın emi ... Hadi gittim ben siz bu dediklerimi düşünün :D




Yorum Gönder

0 Yorumlar