Tavsiye Edebilecegim Kore Dizileri

    Selam okuyucu ;
Senin için 32 tane kore dizisi  tavsiyesinde bulundum umarım seversin hepsi çok güzel  dizilerdi izlerken  güldügüm,agladıgım, heyecanlandıgım ayh böyle bir aşkta bana  düşer mi bir gün dediğim dizileri senin için sıraladım...  Sadece senin için afişlerini koydum  netten her birinin ismini  taratarak konularına bakabilirsin ve hoşuna gideni izleyebilirsin  umarım seni  kore dizisi aramaktan biraz olsun kurtarırım  şimdilik 32 tanesini tavsiye ettim ilerleyen zamanlarda inşallah   başka dizilerde önerecegim sana o zamana kadar bunları bir incele sen.
Uyarı:


Benim fikrimi alarak aynı düzende öneri açan arkadaşlar neden kendi stilinizi yaratma geregi duymuyorsunuz üste bir iki cümle yazıp alta afişleri sıralamayı geçtim birde yüzlü yüzlü afişleri de bu post içinden alıyorsunuz.Ben bir afiş için bile en az yarım saat aradım afişlerin arasında seçim yaptım..Bu fikir için bile günlerce uğraştım diğer bloglara göre farklı olsun diye  düşündüm fakat siz ne yapıyorsunuz hazır fikir hazır post var nasıl olsa deyip benim günlerce uğraştığım emegimi yarım saatte blogunuza açıyorsunuz.Bu biraz ayıp olmuyor mu? Birazcık özgün bir blog olmaya çalışın kendi fikrinizi tarzınızı yaratın ki okuyucunuzda fark yaratın.

Benim blogumdan aldıgınız herhangi bir fikri herhangi bir afişi herhangi bir düzeni blogunuzda izinsiz kullanıyorsanız hakkım haram olsun.

Taklitler aslını yaratırmış derler ama ben taklit istemiyorum.Çünkü bu blog benim sizin kopyala yapıştır bloglarınız gibi olsun istemiyorum.Sizin için eğlence ya da iş olan bu blog alemi benim için bir yaşam tarzı ve siz her dakika benim yaşam tarzıma tecavüz ediyorsunuz.

Ha birde benden size bir iyilik daha; bu şekilde post açan arkadaşlar size geçmiş olsun.Zaten en büyük cezayı size Google verecektir.Hep benimle uğraşacak değil ya biraz da Google sizle uğraşsın.Emin olun Google salak değil hemde hiç değil.Lafın kısası ayvayı zaten yemişiniz benim ahıma baştan gerek kalmamış..

İşte  o afişler;
49 Days

A Gentlamen’s Dignity

Arang and the Magistrate

Big

Boys Over Flowers

City Hunter

Coffe Prince

Düşlerimin Prensi

Faith

Flower Boy Next Door

Full House Take 2

Full House 

Goong s

I Miss You

Jeon Woo Chi

Love Rain

Mackerel Run

My Girl

My Girlfriend is a Gumiho

Nice Guy

Paradise Ranch

Personel Taste

Playful kiss

Queen Inhyun’s Man

Queen Seon Duk

Scent Of a Woman

Secret Garden

The Rooftop Prince

To The Beautiful You

Wild Romance

You’re Beautiful

You’ve Fallen For Me


umarım yardımcı olmuşumdur iyi izlemeler (: Bir başka tavsiye konusunda görüşmek üzere...

Önerinin devamı için : tıktık

Yorum Gönder

38 Yorumlar

  1. A gentlemans dignity tarzı dizi önerir misiniz ? İçinde fazla dram melankoli olmayan bir romantik komedi diziside olur. Kıyıda köşede kalmış kimsenin izlemediği güzel diziler varsa oda olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları bir inceleyin; My Girlfriend is a Gumiho,Wild Romance,A man from the Stars,Flower Boy Ramyun Shop,Protect The Boss,Cunning Single Lady,Fated To Love You (Kore) :3

      Sil
    2. Flower boy ramyun shop hariç hepsini izledim. O zaman ona başlayayım ben :) teşekkürler:)

      Sil
    3. Anladım,iyi izlemeler. :3

      Sil
  2. foted to love you listede olmadigi icin sasirdim listenin basinda olmasi gereken bir dizi bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırmanız normal çünkü; afişlerin sonunda ki devamına tıkla linkini tıklamadınız.Yorum ve öneri için teşekkür ederim.:3

      Sil
  3. affedersın bana da playfull kıss tarzı gıbı kore drama tavsıye edebılır mısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin versiyonları:
      Kiss me (Tayland),It Started With a Kiss (Tayvan),Mischievous Kiss: Love in Tokyo (Japonya),They Kiss Again(Tayvan),Itazura na Kiss (anime)
      Önerim:
      The Heirs,Boys over flowers,To the beautiful you

      Sil
  4. bana playfull kıss tarzı fılm onere bılır mısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin versiyonları:
      Kiss me (Tayland),It Started With a Kiss (Tayvan),Mischievous Kiss: Love in Tokyo (Japonya),They Kiss Again(Tayvan),Itazura na Kiss (anime)
      Önerim:
      The Heirs,Boys over flowers,To the beautiful you

      Sil
  5. Kemal beziroğlu sevgiler dilerim. Çok başarılı olmuş Playsfull kiss gibi dizi az. Toradorave lovely complex Playsfull severlere öneririm.

    YanıtlaSil
  6. Erkek takipçin çok varmi bilmiyorum ama bir erkek olarak surekli takip ediyorum cok sey öğrendim çok teşekkürlerrrrr 😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bilmiyorum bende ama muhakkak vardır.Rica ederim ben yorum için teşekkür ederim. :3

      Sil
  7. kore dizilerini seviyorum. Animeciyim. keşke toradora ve lovely complex de kore dizisi olsa itazuranın playsfull olduğu gibi. kemal beziroğlu

    YanıtlaSil
  8. Renklitırtıl paylaşımlarımdan memnunum. Sayende es geçmeden kore dizilerini seçebiliyorum. Kemal beziroğlu

    YanıtlaSil
  9. my girlfriend is a gumiho harikaydı

    YanıtlaSil
  10. En son because it is first time izledim. Kore diziler süper. Kemal beziroğlu

    YanıtlaSil
  11. selçuk balcı yaşayamam klibindeki kore dizisinin adıını bilen yazabilirmi

    YanıtlaSil
  12. Kore dizi candır ben animeciyim anime tv si kurmaya çalışıyorum sayfaya tekrar tekrar geliyorum hayran kaldım emeğine sağlık kemal beziroğlu

    YanıtlaSil
  13. Shark ve my love eun dong dizilerini göremedim onlarda eklenmeli bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. My Love Eun Dong dizisini izlemedim. İzlemediğim dizileri pek paylaşmıyorum.
      Shark dizisini ise; ''Aksiyon/Gerilim/Korku Türü Kore Dizileri'' adlı başlığımda bulabilirsiniz. :)

      Sil
  14. Merhaba City hunter gibi bu dizi önerir misiniz

    YanıtlaSil
  15. Karşılıksız aşk konulu bildiğin kore dizisi var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm romantik, komedi dizilerinde 2. karakterler karşılıksız aşk yaşarlar ne yazmak istediğini anlamadım. :)

      Sil
  16. Okulda baslarda tartisan ve snra asik olan kore dizisi öneirmisin bana?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You've Fallen For Me dizisini önerebilirim. :)

      Sil
  17. Ya aradığım bi dizi varda ama adını hatırlamıyorum
    Afişinden tanırım ancak ama konusu tasarım model gibi bişey
    Ahh nasıl bulacağım 2013 yapimlarindan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusu tasarım model nedir ya hu? Tam konusunu hatırlamıyor musun? Her Legend tarzı bir dizi miydi?

      Sil
  18. Secret Garden konusuyla kesinlikle tavsiyeye değer bir dizi. İzlenmesi gerekli.

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)