Sonunda Ramen Yedim

 Uzun zamandır ramen arıyordum her girdigim markette acaba ramen acaba ramen derken bu gün Ankara Cebeci'de ki (demirlibahçe) Bildirici de rameni buldum ... 4 lira,15 kuruş pahalı geldi daha ucuz oldugunu düşünüyordum..Ramen bulan bir kızın sevincini gözünüzde canlandırabilirsiniz... :D
O kadar aramadan sonra aldıgım ramenin içinden çatal çıktı bi kaç bir şey de baharat çıktı sanırım çubuk bekliyordum içten içe bi hayal kırıklıgı yaşadım kendi içimde :) Makarnaya benziyor kıvırcık gibi :D sanırım daha önce haşlanmış ve onu kurutup öyle koymuşlar hazır çorba misali zaten suyuda hazır çorbalara benziyordu :D
Daha sonra paketin üzerini okudum önce baharatlarını kattım sonra kaynar su koyup 3 dakika beklettim zaten arkasındada yapılışı yazıyordu ... Kolaymış dedim.. Aslında yemeden önce tedirgindim çünkü nette çogu yerde saglıga zararlı oldugu yada tadının igrenç oldugu yazıyordu yesem mi yesesem mi arasında gittim geldim. 3 dakika bekledikten sonra ramen olmuştu ama ne yapacagımı bilmiyordum sanırım nette yazanları fazla göz önünde bulundurdum hani birde derler ya insanın başına ne gelirse meraktan gelirmiş diye işte banada öyle olacak kesin dedim içten içe kendi kendimle çelişkiye düştüm,içsel ikilem yaşadım ... Ve sonunda onun tadına bakmalıyım dedim.
İlk başta makarnası yani ramen migdemi bulandırdı plastik tadı gibi geldi böyle pürüssüz erişte gibi değil yani agıza girdigi zaman zaten sıcaktı dilimi yaktım birde...Sonra tadını almaya başladım benim aldıgım mantarlı tavukluydu dana olanı da vardı belki begenmem diye almadım ...Sonrasında kereviz tavuk mantar ve havuç tadını alabildim sonra sonra damak tadıma uymayan ramen hoşuma gitmeye başladı ve dibini gördüm ... :D Başta sevmesem de sonradan hoşlandım tadından...Annemde bakayım bir tadına neymiş dedi annemde baktı -''Bu makarna aynı ya,4 lira ,15 kuruşa bir sürü makarna alır o makarnalarla da tencere tencere yemek çıkardı .'' dedi. :D Bu arada Migros,Kiler,Bildirici,Çağdaş,Carrefour,Peynirci  marketlerinde bulabilirsiniz... 2 liraya da varmış o benim yedigimin bi küçük boyu bardak gibi olanıymış annem görmüş hafta içi ordan biliyorum benim yedigim orta boy yogurt kapları olur ya o boydaydı. İşin özü yemeyen tadını merak eden varsa bi denesin derim ben hoşlandım tadından umarım sizde hoşlanırsınız ...

Yorum Gönder

0 Yorumlar