Super Junior Üyelerinin İsimlerinin Okunuşları

Selam okuyucu;
Sıcagı sıcagına  beynimden vurulmuşa döndügüm konuyu anlatmaya geldim size...



Her zaman ki gibi  bilgisayar başına geçer geçmez super junior hakkında yeni bir bilgi bulabilirmiyim telaşıyla googleye yöneldim super junior  yazdım  bakınırken şu konu çıktı karşıma ve  o an  uzunca zamandır ne sallıyormuşum ben be dedim..Konu bizim çocukların  isimlerinin okunuşuydu benim okudugum şekilden çok çok farklı geldi aslında zor isim bile dedigim isimler  çok çok kolay okunuyormuş  bunu ögrenmiş oldum konuyu  oldugu gibi çalcam  buraya;

Super Junior Üyelerinin İsimlerinin Türkçe Okunuşları


Super Junior

LeeTeuk (Park Jungsu) =İTık (Park CunSu)
SiWon (Choi SiWon) =ŞiWon (Çı Şiwon)
HeeChul (Kim HeeChul) =HiÇal (Kim HiÇal)
HanKyung (HanGeng) =HangYun (HangYun)
YeSung (Kim JongWoon) =İSan (Kim ConWuun)
KanGin (Kim YoungWoon) =KanGin (Kim YonWuun)
ShinDong (Shin DongHae) =ŞinDon (Şin DonYe)
SungMin (Lee SungMin) =SanMin (İ SanMin)
EunHyuk (Lee HyukJae) =İnYok (İ YukCi)
DongHae (Lee DongHae) =DonYe (İ DonYe)
RyeoWook (Kim RyeoWook) =RyoUk (Kim RyoUk)
KiBum (Kim KiBum) =KiBam (Kim KiBam)
KyuHyun (Choi KyuHyun) =KiYun (Çı KiYun)


Super Junior =Şupo Juni...UH
(alıntıdır)

buda benim okudugum şekli;

LeeTeuk = Leteuk
SiWon =Sivon
HeeChul = Heçul
HanKyung = Hanyung
YeSung = Yesung
KanGin = Kangin
ShinDong = Şindong
SungMin = Sungmin
EunHyuk =Enhuyuk
DongHae = Donghe
RyeoWook =Riovok
KiBum =KiBum
KyuHyun =Kuyuhuyun



vay arkadaş   ne zamandır bizim çocukların isimlerini  ben iyi sallamışım   elf 'ligimden utandım laynnn :D






Yorum Gönder

4 Yorumlar

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)