Sadece iyi insanlar kahraman olur!

Evet evet  ben geldim düttdütt yol açın... Yine bi kaç gündür kayıplardaydım ..İşin dogrusu bu sefer tumblr da günümü gün ediyordum bol bol gif paylaştım ..Yine buraya birşeyler yazmayacaktım fakat twittera girince bir baktım o da ne  bir kampanya var bir proje var  hemen içerigini  inceledim videolar izledim   filan  iyice araştırınca hemen imzamı atıp  buraya geldim.. Sıra sizde  arkadaşlar kahraman olmaya ne dersiniz hemde çok basit yaklaşık 2 dkk'nı bile almayan bir olay  bu.. Duyarlı insanlar olarak bizim yapmamız gereken tek şey şu linki tıklamak :
Gerisi kolay zaten...Yine içerigi pek fazla   blogumda anlatmıcam  ya da kopyala yapıştır yapmcam sonuçta  bana ait değil  yazı birde emek işin içine girince    kendi sitesinden okumanızı daha sağlıklı buluyorum yinede kısacık bir  bilgi vereyim olayla ilgili...


Sadece iyi insanlar kahraman olur!

Kutup ayılarının yuvası petrol şirketlerinin tehdidi altında. Kuzey Kutbu eriyor ve şirketlerin tek derdi, eriyen sulardan petrol çıkarmak.
 Bölgeyi korumak için 1 milyon kahraman arıyorum. 
Biri de sen olur musun? Hep beraber Kuzey Kutbu'nu kurtarılmış bölge ilan ettirebiliriz!
Kuzey Kutbu'nu kurtar. 
Hemen şimdi imzanı ekle, 1 milyon kahramana katıl.


Olay şu ki  biliyorsunuz  son  yıllarda kuzey kutbu git gide erimeye başladı sitede de yazdıgı gibi %75 ini kaybetmişiz..Peki bunun sorumluları kimler ? Tabi ki biz insanlar..Fakat hala bunun farkında değiliz  Dünyanın düzenini bozdugumuzdan  ya da  daha fazla para için  bu  agzında dili yok hesabı derdini anlatamayan hayvanları harcadıgımızdan ..Buna dikkat çekmek  ve  bi şekilde kurtarmak için önce kendimiz için sonra  gelecekteki çocuklarımız için en önemlisi Dünya için  Murat  Boz önderliğinde bir  kampanya başlatıldı ... Hadi elini yüregine koy ve 2 dkk'nı   bu iş için ayır...


Yorum Gönder

0 Yorumlar