Tutkulu Kore Fan Grubu : Minoz Turkey

Bana göre en tutkulu ateşli fan grubu Türkiye de minozlardır arkadaş..O kadar iyi çalışıyorlar ki kendilerini çok çabuk duyurabiliyorlar. Birbirlerine tutkunlar ve hep bir fikirler.Bu benim çok hoşuma gidiyor aslında bir nevi Türkiye de kore 'nin tanımasına da yardımcı oluyorlar ...Eee onları görüpte Le min ho hayranı olmamak mümkün mü ...Şimdi niye bu yazıyı yazdı bu kız diyeceksiniz ...Ben şahsen bir elf olsam da yarı minozumdur ilk Lee Min Ho'nun dizilerini izlemeye başladıgımda hep minozturkey gözüme takılırdı.  Ee Min ho'yu da sevince tabi ister istemez  resmi sitelerinden kendimi alamadım ..Min ho'yu daha iyi tanımama sebep oldular  bel ki de daha çok sevmeme sebep oldular...
Bakalım bakalım bu  fan grubu neler yapmış nasıl çalışmış;




2011 projeleri ;

GUIDE BOOK PROJECT ile Min Ho'ya Gönderilen Turizm Rehberi'nde Yer Aldık!'    bir tık


Min Ho'ya 25. Yaş Doğum Günü Hediyelerini Gönderdik! İki tık

2012 projeleri ;

2012'de Yılbaşı Hediyeleri Gönderdik! Üç tık


Debutunun 6. Yılını Kore'deki Bir Bilboardta Kutladık! Dört tık


Min Ho'ya 26. Yaş Doğum Günü Hediyelerini Gönderdik! Beş tık


Faith Dizisinin Basın Toplantısı'na Pirinç Çelengi Yolladık! Altı Tık

Boys Over Flowers'ı TRT Okul'da Yayınlatmayı Başardık! Yedi tık



Kore'deki Kimsesiz Çocukları Choi Young ile Sevindirdik! Sekiz Tık

2013 projeleri ;

Minoz Turkey ve Kore Severler Birleşiyor, Türkiye Yardımlaşıyor! Dokuz tık
2. yıllarını kutlamak için  para toplayıp hayır işine girişmişler   bize ayakta alkışlamak kalır .. Düşünceli fan grubu ...

LeeMinHo Doğumgünü Projesi 2013 On tık

Yine bu yıl için süper düşünceleri var  incelerseniz anlayacaksınız özellikle bu yıl ki proje fikrine bayıldım :p

7th Debut Anniversary LeeMinHo On bir tık



...ve son olarak lazer gösterisi en bayıldıgım şey oldu gerçekten çok hoş ve güzel bir fikirdi  bir fanın yapabilecegi çılgın projelerden biri olarak görüyorum  bu arada projelerde detaya inmedim sebebi ise  sitenin kendinden okumanızdır ..Başarı onların gurur onların o yüzden  kendi sitesinden okunmasının dogru olacagını düşündüm ..Kim bilir daha nicelerini  yapacaklardır İki yılda bu kadar proje yapmaları bile o kadar tutkulu ve hoş olduklarını gösteriyor ki   koreyi sevipte minozturkey'i tanımamak için kör ve ya sağır olmamız gerekli sanırım...Başarılarının devamını diliyorum ve  umarım daha da çok Lee min ho tarafından tanınırsınız hatta  bu sevginizin  karşılığında Türkiye'ye gelmesine sebep olursunuz...
Hadi daha ne duruyorsunuz  aşagıdaki linkleri inceleyin  ne demek istediğimi anlayacaksınız...
İletişim 





Yorum Gönder

0 Yorumlar