Yine Yeniden Ben

Nerdeydim kaç gündür napıyordum  merak ettiniz mi ??
Tabiki de hayır hiç biriniz merak etmediniz yinede ben anlatayım nerdeydim...Takip ediyorsanız blogumu açıkögretim okuyorum ben  geçen hafta son 1 haftası daha çok derslere yükleneyim dedim nitekim yüklenemedim bende onun yerine  biraz  müzik dinledim kafa dagıtmak için temizlik yaptım ..Dün sınavım vardı eski türk edebiyatını ALLAH davul etsin bi soru hazırlamışlar ölecektim nerdeyse bütün sorularda piston vardı .Sanırım soruları hazırlayanlar piston videosu izleyerek soru hazırlamışlar.
İşin tuhafı bütün soruları atmamdır yapamadım arkadaş zaten çalışmadıydımda tam çok zor geldi gerisi iyiydi bakalım ilk sınavlardan kaç alıcam .Bu arada ikinci sınav 01 - 02 Haziran 2013 tarihlerinde  umarım geçerim sınıfı bütünlemeyide kaldırdılar  geçemezsen  dersler kalcak ...ALLAH yardımcım olsun  okuyanların yardımcısı olsun...


Yorum Gönder

0 Yorumlar