İşe başlayabilme ihtimalim

Yeni yeni   haberlerle geliyorum canım  okuyucum..Benim adıma sevin ve bana dua et olur mu..Yarın  bir iş görüşmem var  sabah  bu sefer olacagını hissediyorum  2013 yılı için  yazdıklarımı belki hatırlarsın... (tıktık beybim ) Yavaş yavaş planlarımı   yoluna sokmaya başladım önce egitim dedim aöf  için kolları sıvadım şükür ilk sınavlar iyiydi ikincilerde bu gün bitti bu yıl ki sınavlardan kurtuldum diyebilirim  bu arada umarım bütünleme olur   kaldıgım ders olursa bu yıldan ders bırakmak istemiyorum..Sıra ikinci plandaydı  o da iş görüşmeleri yarından itibaren ilk adımı atıyorum o  2-3 yıldır asosyal arkadaşı olmadan ne bilim kendini eve kapamış kızı yok etme zamanı ...Yarın için kaygılarım var açıkcası  korkuyorum..Daha önce hiç iş deneyimim yok biliyorsun anca tanıtım işlerinde çalıştıgımı söylemiştim onun haricinde hiç düzenli işim olmadı...Mesela yarın ne giycem hala kararsızım  ya da işe alınmazsam  nasıl bir duygu yaşıcam bilmiyorum ..Alınırsam benden evraklar isteyeceklerdir muhakak temiz raporu  işte ne bileyim  saglık raporu filan onları tek başıma halledebilecekmiyim.Bunlar şuan benim kafamdaki büyük kaygılar ve sorular.Çok korksamda çekingenlik olsa da  heyecanlı olsam da geri adım atmıcam  eski ben olmaya çabalamaktan vazgeçmicem..Artık bunalımda olmak istemiyorum aglamak üzülmek ya da sürekli başımdan geçen olayları  hatırlamak istemiyorum...

Sanırım ben iyileşiyorum...

Yorum Gönder

0 Yorumlar