B.A.P grubuna yapılan terbiyesizlik



Biliyorsunuz arkadaşlar 22 temmuz günü youtube'a  One Direction  grubu  6 dakikalık yeni bir video yayınladı ...Adı Best Song Ever.Müzik videosu desen müzik videosuna benzemiyor kısa film desen kısa filme benzemiyor skeç desen  hiç değil bir video yayınladılar  video iyi hoş severdim de ben bu çocukları  tabi benim sınırlarıma girene kadar ..Videoda komiklik adına saçma sapan  resimlere  grup üyelerinin  kafalarını  montajlaşmışlar  bunlardan biride B.A.P grubunun bir fotografıydı buraya kadarda hoştu ta ki videonun 3.21. dakikasına kadar .. B.A.P a ait montajlı fotografa komiklik adına  tekme atıp resmi parçalıyorlar.Sanırım 1 direction sadece kendilerinin hayranları oldugunu  tek  grup kendileri oldugunu filan sanıyor olmalılar ki gereksiz bir şekilde B.A.P  grubunun resmini alelen parçalayabiliyorlar ya da her kim bu  videoyu hazırladıysa öyle sanıyor olmalı sözde komik olduklarını düşünüyorlar.Her neyse bu çok fazla rahatsız edici bir durumdu dün videoyu izledigimde bir kore fanı olarak  çok çok rahatsız olmuştum.Kesinlikle grup hakkında ileri geri konuşmam ya da kötü şey söylemem  çünkü nasıl ben bir fan olarak  rahatsız olmuşsam onlarında fanları rahatsız olabilir bu yüzden  çok fazla agır yazmadan  kimseyi inciltmeden tepkimizi koyalım.

Bugünde tek olmadıgımı farkettim  demek ki ben haricinde başka insanlarıda rahatsız etmişki bu durum  koreanturk öncülügünde  bu duruma tepki koymak için el atılmış.Her zaman ki  gibi konuyu oldugu gibi alıyorum.






B.A.P'a karşı, 1Direction klibinde yapılan aşağılama karşılığında sessiz kalmıyoruz ve tüm kore severler olarak  #oneddonttouchourlove  hastagı ile tepkimizi twitter üzerinden gösteriyoruz.



Çoğunuz biliyorsunuz fakat bilmeyenler için anlatalım. 1Direction klibinde B.A.P'ın posteri photoshoplanmış kendi üyelerinin yüz ifadeleri postere eklenmiş ve ardından ahlakdışı hareketlerle, alay edercesine bu poster parçalanmıştır. Bu yapılanı tüm Kore severlerede birer hakaret sayıyor ve >>>



Tüm Koreantürklüleri bu önemli günde seferberliğe çağırıyoruz.





Güncelleme 1

Resimde görüldüğü gibi B.A.P ın photoshoplanmış posteri ayrıca tekmeleniyor  #oneddonttouchourlove

Güncelleme 2 

Koreantürk olarak tagımıza büründük





Güncelleme 3



BU AKŞAM SAAT 6'DA YENİ TWITTER TAGI İLE GÜCÜMÜZÜ GÖSTERMEYİ PLANLIYORUZ



HERKES SAAT 6 DA HAZIR OLSUN TAG SAAT 6 DAN ÖNCE YAYINLANMAYACAKTIR

HERKESİ FACEBOOK ORGANİZASYON KONUSUNA KATILMAYA DAVET EDİYORUZ https://www.facebook.com/events/666251660070780/




daha fazlası ve kaynak : tıkla


twitter adresleri olanlar lütfen  desteginizi esirgemeyiniz.


Yorum Gönder

0 Yorumlar