Selam Blogcum

Yazın son günlerinin  kavuran sıcagından merhaba blogcum;
      Beni iyi takip ediyorsun biliyorum  fakat son günlerde hiç post atamadım kusurabakma...10  postta bir bu postu atmaktan sende bende sıkıldık biliyorum ama napacannn mecbuuur seni de bilgilendirmek zorundayım.

       Bu seferki blogumun güncellenmemesinin sebebi biraz kardeşim birazda son yaz günlerinde  kışa ve kurban bayramına hazırlık temizlik.Ramazan bayramı için  temizlik yapmıştık fakat malum gelen misafir ve onların cocukları sayesinde  ev  hiç temizlenmemiş hale geldi birda yatılı gelen misafir oldu mu tamam oldu..Camlarda  aynalarda  vitrin camlarında ve özellikle televizyonun yüzünde misafir çocugunun  parmak ve dudak izleri,içilen sigara yüzünden sararmış perdeler,yenilen çikolata bisküvi yüzünden batmış  kanepe  örtüler hatta kanepenin yüzü,bir kaç gün  yatılmış çarşaf ve  yastık yüzleri halı üzerine dökülmüş meyve suları yüzünden baştan  yaz temizligi yapmak zorunda kaldık. Bayagı bitirdik sayılır geride kaldı  kanepe yüzlerinin  halı yıkama makinesi ile yıkanması ve  halıların hepsinin yıkanması..Arkadaş misafir mi canavar mı anlamadım ben bu bayramdan birşey evin içi  curcuna gibiydi çocuk sesi insan sesi bagırtı gürültü  derken  bir bayramı geçirdik...Uzun lafın kısası yogundum birde kardeşim evde olunca pc de onun  himayesi altında olunca benim  post yazma gibi bir olanagım kalmadı  neyse ki girdikçe arar ara yine yazarım ..
    Öpüyorum blogcum kendine dikkat et.


Yorum Gönder

0 Yorumlar