Blogger-Tumblr kasmayan music player kodu

 selam blogcum nasılsın?
Beni sorarsan eh işte her zamanki gibi hayatım  yeni bir muzik   player sitesi buldum diger  playerlere göre daha minik ve kasmıyor  çokta yüksek seste müzik çalıyor hd gibi ... Hoşuma gitti tumblrda kullandım   bir süre  sanada anlatayım dedim ...Hadi bakalım resim yolunu izleyerek sende dene hoşuna gidecektir...
 http://kiwi6.com/ bu siteye tıklıyoruz... Daha sonra üsteki login yazan butona tıklıyoruz...

Daha sonra  ister siteye üye oluyoruz istersek  3 üyeligimizden birini kullanarak giriş yapıyoruz ben twitterla girmeyi tercih ettim.
giriş yaptıktan hemen sonra  yan tarafta upload yazıyor ona  tıklıyoruz ve  bilgisayarımızda olan mp3  dosyasını seçiyoruz ve sarı buton  start uploada tıklayarak yüklüyoruz.
Daha sonra  çıkan linki tıklıyoruz.
Sonrasında  direct hotlink yazan bölümden linki kopyalıyoruz sonu mp3 ile bitecek buna dikkat edin birde  yan tarafta üstte nickiniz yazar oradan myfiles butonuna tıklarsanız sizin yüklediginiz mp3 leri görebilirsiniz...
Bu siteyle ilgili her şey bu kadar bu siteden linki kopyaladıktan sonra çıkış yapabilirsiniz.

Devam ediyorum.Sırada 2. site var 
http://www.sheepproductions.com/billy/ sonra  bu siteye giriş yapıyoruz...Ardından  aldıgımız linki  kutucuga yerleştirip karşısına  nickimizi ya da şarkının adını yazıyoruz max 5 şarkı ekleyebiliyoruz...Sonra mavi buton olan 
Generate code  butonuna basıyoruz...

daha sonrasında  kutucukta ki çıkan kodu kopyalıyoruz gördügünüz gibi altta da şarkı çalıyor gözüküyor resimde...
Kodu bu şekilde  bu sıralamayla ekliyoruz....
Öncelikle Bu şekilde ekliyorsunuz:

Kendi blog linkinizden: Tasarım >Yerleşim>Gadget Ekle>HTML/JavaScript>İçerik>Kaydet

Tumblr içinse: kendi profilinden: Kişiselleştir>HTML'i Düzenle>Kodların En altında yani sonunda </body>kod</html> vardır bu ikisinin arasına kodu ekle>Önizlemeyi Güncelle>Görünüm>Kaydet>Kapat

bu kadar  music playeriniz  hayırlı olsun :) Kasma sorunu yok  bozulma sorunu da yok ben kullandım sıra sizde...
İyi bloglar blogcum görüşürüz...

Yorum Gönder

0 Yorumlar