Günümüz ilişkileri

   Selam blogcum  kaç zamandır blog için kısır döngü yaşıyorum aslında yazacak çok konu var ama işte içimden gelmiyor hepsi tumblr'ın suçu galiba...Son  zamanlar çok fazla bağımlılık yaptı beni de  bir tumblr dalgası gidiyor ALLAH sonumuzu hayır etsin... Neyse  başlıgın içerigine döneyim.

Tumblr,forum,blog,twitter ve facebook  üyeliklerim var orada   dikkatimi çekiyor ve gerçekten anlamaya çalışıyorum..İki kişi öpüşüyor  resimlerini  sosyal medyada  yayınlıyor;iki kişi arasında yüzük takıyor  sosyal medyada paylaşıyor,iki kişi  yanyana yatıyor sosyal medyada paylaşıyor,kızlar soyadlarını sevgilisinin soyadını yapıp durumunu evli yapıyor sürekli birbirlerini etiketleyerek   birbirlerine  iltifat ediyorlar ya da cep telefonlarıyla konuşması gerekenleri  duvarlarında konuşuyorlar ..Sizce de bi tuhaflık yok mu?? Yani bence ''iki kişinin ilişkisi '' denilince iki kişi arasında  olanlar aklıma geliyor 3. bir kişiye resim etmek  ya da  iki kişi arasında yaşananları gösteriş gibi sergilemek çok mu dogru ??Aşk bu mu ikili özel ilişki bu mu? Ya da  bir 3. kişinin görmesi duyması bu kadar önemli mi? Sanki insanlar gösteriş için sevgili gibiler ya da öylesine çıkıyormuş gibiler ya peki ayrılınca herkese  gösterdigimiz şeyler noluyor  bi başkası hayatımıza  girince onlada yapıyoruz   ileriye yönelik baktıgımızda evlendigimizde  karşımızdaki kişiye bakacak yüzümüz oluyor mu??  Bunları ciddi anlamda çok merak ediyorum kafamda çok soru işareti var benim bildigim ilişki ,sevgi ,aşk tarzına hiç ama hiç uymuyor  ..ve gerçekten günümüz  ilişkilerini hayretle izliyorum...Umarım  24 lük benim bir ilişkim oldugunda bende bu tarz şeyler yapmam.Gerçekten eger bir gün böyle bir ilişkim olacaksa sonsuza kadar yalnız kalmak istiyorum çünkü dışardan  yapmacık,itici ve yılışık bir  ilişki gibi görünüyor... Kalbim  dayanmaz kalbim kaldırmaz.Neyse  yine yazarım gittim öpüldünüz :D 





Yorum Gönder

0 Yorumlar