Gitti Rapunzel Saçlarım

Selam blogcum
Ay uzun süredir hiç   blog yazasım gelmedi bi  üşengeçlik üzerimde bi kasvet bir ölü topragı ki zaten son iki aydır sürekli ders çalışıyordum kalan vakitte de tumblrdaydım bir türlü oturup da iki bir şeyler yazayım diye aklımdan  geçse de yapamadım..Hafta sonu sınavlarım vardı Açık Öğretim öyle bir bunaldım öyle bir bunaldım ki sınava kadar sınav günüde saçma sapan  4 ayrı okulda sınava girince sana geliyorum rabbim dedim. Öyle bi  moralim bozuktu ki  hiç bir şey olmadıgı halde hayatımda değişiklikler istedim bende belimin altında kalçalarım da olan saçlarıma kıydım erkek gibi kıp kısa kestirdim...(bknız; tıktık)Kestirdikten sonra hiç pişman olmadım hatta ruhum özgür kalmış üstümden bir yük kalkmış gibi hissettim yıllardır cesaret edemedigim şeyi yaptım..ve farkettim ki  insan hayatında minicikte olsa  değişiklik yaptıgında bi hayata bakış açısı değişiyor  durduk yere mutlu hissediyor kendini..Ailem ilk gördügünde ne nasıl   bu ne len dediler  ilk defa kısa gördüler ya bi şaşırdılar bi  irkildiler bi  yadırgadılar ama sanırım yavaş yavaş alışıyorlar annemde benim erkek kızım diye seviyor artık beni  her sabah öyle uyandırıyor ... :D İşin özü eger yapabiliyorsanız sizde hayatınızda küçük değişiklikler yaparak mutlu olun ...Ben cesaret ettim saçlarımı  kestirdim hadi sıra sizde kendinizi mutlu edin.
İyi akşamlar blogcum  :)


Yorum Gönder

0 Yorumlar