Liderim Güçlü Kal ELFler Senin Yanında


selam blogcum ;

Üzücü bir gün geçirdim ben bugün ya sabah uyandım  biraz bekledim tumblrda takılayım dedim bir açtım  hep liderim Leeteuk'la ilgili postlar bakayım edeyim derken birde ne göreyim;
''Super Junior'un lideri  Leeteuk'ın bugün babası,büyük babası ve büyük annesi talihsiz kaza sonucu  hayatını kaybettiler ..'' Çok üzüldüm  ve babasını kaybetmiş biri olarak oturdum agladım :(  Şu sıralar askerde olan liderim nasıl şok olmuştur duygularını anlamak imkansız en acısı da  belkide uzun süredir ailesini görmüyordu askerde oldugundan son kez sarılmak son kez görmek nasip olmadı bunları düşününce  içim bi sızladı bi sızladı  bütün gün çok mutsuz gezdim öyle ..ALLAH hiç kimseye böyle  bir acı yaşatmasın  bir kişi değil ailesiniden üç kişiyi kaybetmek nasıl bir duygudur  düşünemiyorum bile ..ALLAH geride kalanlara sabır versin  taksiratlarını affetsin ...

güncelleme:
Yeni yeni haberler çıkıyor liderim hakkında ben  cidden çok üzülüyorum  aslında  babası  önce  anne ve babasını  öldürmüş sonra kendini  en son güncelleme bu konu üzerineydi  dogru yada yanlış bilemem  ama dogruysa  liderim askerde  bu psikoloji ile napcak merak ediyorum  rabbim yardımcısı olsun  çok zor hiç kimsenin başına vermesin pişmanlıklar keşkeler yaşatmasın inşallah, her neyse  basın bu olayı duyurduktan sonra türlü türlü acayip acayip haberler çıktı hiç kimsede demedi ki neden  bunları biz afişe ediyoruz bizim  ailemize de bunlar olsa acaba  bu tarz şeyler yapılsa boy boy aglarken acımızı yaşarken fotolarımızı videolarımızı paylaşsalar ne hissederiz diye düşünen olmadı birde üstüne  bazı fanlar dalga geçti igrençler Türk fanlar bile bunu yaptı yazıklar olsun  size  sizin müslümanlıgınıza hadi diger ülkeleri anladımda bu  özellikle dünya üzerindeki  anti ya da başka grubun  müslüman fanları  size noluyor ulan en başta dinen maneviyaten düşünün  hadi insanca düşünmenizi geçtim  cidden igrenç tiksinç şeyler gördüm  ALLAH kahretsin sizi dedim kaç kişiye içimden  umarım bu insanlar aynı şeyi yaşamadan ölmezler ha bu şekilde değil ama ailesinden birinin kaybetmenin acısını  siz  dalga geçen  fanım diye geçinen insanlıktan yoksun adi   kişiler umarım sizde aynını yaşarsınız.Babasını kaybetmiş biri olarak en başta sonra ELF olarak  yazılan her dalga konusu  ve saygısız yorumlar  benimde  canımı acıttı .

Eger isterseniz twitterdan ; #StayStrongLeeteuk tagından dogru liderimize  destekte bulunabilir taziyelerinizi yollayabilirsiniz  
twitter adresi ;  @special1004

''Liderim Güçlü Kal ELFler Senin Yanında''


Yorum Gönder

0 Yorumlar