Bu gün canım çok sıkılıyor öyle sıkılıyor ki google da kendi nickimi aratacak kadar sıkılıyorum...Aratmasaydım keşke canım iyice sıkıldı :) O kadar yazı yazıyorum post kasıyorum bloguma sadece dizi tavsiyelerim gözde gidiyor bu durum beni biraz üzdü ve güldürdü :D


Her şeyi anlarımda renkli tırtıl izle yeppudaa nedir?  ALLAH aşkına bunu biriniz açıklayın.Kim bu şekilde arattı beni. :D
Neyse kasvetli havayı bozmayım,ilk gördüğümde çok çok üzüldüm.Tek tavsiyelerim için mi bu blogum ayakta bilemedim,demek ki diğer postlarım hiç bir işe yaramıyor.Devamında sadece tavsiye konularım Googlede çıkınca,iyice bir üzüldüm.Tek tavsiye konularımın öncelikli olması büyük bir hayal kırıklıgı yarattı ...Neyse hiç önemli değil,eğer istediğiniz tavsiye konusuysa devamını getiririm ben.Hiç sorun değil hepinizi seviyorum ve daha fazla tavsiye konularıyla karşınızda olacağım öpüldünüz. :*







Yorum Gönder

0 Yorumlar