Image and video hosting by TinyPicVurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir hilal uğruna, ya Rab, ne güneşler batıyor!

20 Şubat 2014 Perşembe

Ah Yasa,Vah Yasa


Sayın Cumhurbaşkanımız yasayı onaylamış  şimdi haberim oldu  benim :D Tüh küfürlü post attım blogum kapanır mı bilemedim şimdi asdfghjklşl neyse canımız sağolsun napalım :D
İlk gördügümde sempatik  başkan naptın sen dedim (Abdullah Gül ' ü severim sempatik bulurum tatlı adam )  üzücü  geldi onaylaması üzdü beni beklemiyordum  neyse ilerleyen zamanlarda ne gibi  zararları olcak bizlere görcez  ama ondan önce 10 madde nelermiş bi bakalım; 

İşte 10 maddede internet sansürü Yeni internet yasası:

1- Anahtar kelimelerle "uygunsuz içerik" belirlenip sayfa kaldırılabilecek.

2- Sansür, URL adresi tabanlı yapılabilecek:

3- Yer sağlayıcı yurtdışındaysa bile erişim engellenebilecek. DNS değiştirerek bir siteye girilemeyecek.

4- Hâkimler, 24 saat içinde sansür kararı verebilecek. "Zararlı" içerik çıkarılmazsa, 500-1.000 TL arasında günlük para cezası kesilecek.

5- Hosting firmaları her kullanıcının izini sürebilecek. Her kullanıcının internetteki faaliyeti kayda alınarak bir-iki yıl saklanacak.

6- TİB başkanına internet sitesi erişim engelleme yetkisi verilecek.

7- Birliğe gönderilecek olan "erişimin engellenmesi kararı" 4 saat içinde uygulanmak zorunda.

8- Erişim Sağlayıcılar firmalar, kullanıcıların hangi sitelere girdiğini kaydedip 2 yıl boyunca saklayacak.

9- Bilgisayar ve akıllı telefonlardan internete bağlanan 34 milyon kullanıcı tek tek fişlenecek.

10- İnternetteki içerikler sayfa bazında da engellenebilecek.


Hayırlısı olsun bakalım umarım bizler için   en dogru karardır bu yasa  ( açıkcası pek sanmıyorum ve desteklemiyorum kararı ) ...Anam aklıma takıldı şimdi ben bolbol dizi izliyorum kore dizisi  ya  siteler kapanırsa omo omo düşüncesi bile kalbimi hoplatıyor naparız ozaman biz :(  Neyse ben yinede iyi niyetimi kullanıp başımızdakilerin bizi bu tarz konularda bogmayacagını  düşünüyorum dedigim gibi hayırlısı neyse o olsun ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

(BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]
zhl:)

Tasarım:Sawako Kuronuma