Bu Dünyada Çok Mal İnsanlar Var

Başlıgım çok hakaret dolu değil mi? Bence de öyle  hatta hakaretten ziyada küfür yazmak daha dogru olurdu diye düşünüyorum.Gelelim konumuza ben neden bu kadar sinirliyim.
Bu gün faturaları yatırmaya gittim her şey güzeldi evden sevinçle çıktım gittim. Sıra çoktu  neyse içeri alımlar başladı.Neyse gaz ayrı yerden alınıyor faturalar ayrı yerden alınıyordu.Bende  öbür sıra varken  gaz bölümüne sormak için  adama yaklaştım.Yaklaşmamla beraber arkamda bir kıyamet koptu.Arkamdaki  bu yaşına kadar hayatını bok olarak geçirmiş dişi erkekli beyni sulanmış  yaşlı bunaklar  ve orta yaşlı bütün gün evde göt büyüten kocasının parasını yiyip üstüne  ev ev dolaşıp dedikodu yapan  ev karıları vardı.Sıradan çıkmışım  sırayı takip etmemişim o yüzden bagırışıp bana kızıyorlar.Ulan orospunun evlatları ben fatura mı uzattım adama  ya da   yatırıpta mı elimi kolumu sallayarak mı çıkmışım olayı anlamadan ne köpekleşiyorsun.Hadi onu geçtim ben  arkamdaki kişi  benden yaşlı diye  beklemesin diye sırasını veren böyle konularda saygılı olan bir insanım ne  benimle kavga ediyorsun anlayıp dinlemeden..Böyle insanlardan nefret ettigim kadar  hiç kimseden nefret etmiyorum hadi anlarım 1,2 saat o sırada beklesen  artık canına yeter  tamamdır haklı bunalmış derim susarım ... Fatura alımı başlayalı 10 dakika olmamış bile itin oglu.İşin tuhafı şuydu benden sonra gaz almak isteyenler  o sırada olanlar  geçti gaz aldı kartlarına  ve o sıradaki yavşakların hiç birinin sesi çıkmadı. Neyse ki ALLAH iyi demedi o orospunun evlatlarına  su ve elektirik faturası sistemi kilitlenmiş hiç biri yatıramadı götlerine ayaklarını vura vura  evlerine döndüler.Umarım bu ay hiç biri faturalarını yatıramaz ceza yerler hatta  elektirikleri suları  kapanır.Sanki ilk defa o postaneye gitmişim gibi bide beni kandırmaya çalışmaları benden büyükler diye üste çıkmaları onların acizligiydi.O kadar sinirlendim ki yatırdıgım faturaların  makbuzlarını bile unuttum gidiyordum.Birde üstüne bi kız çocugu tekme attı yanlışlıkla tam oldu.Artık eve nasıl gelecegimi bilemedim.Böyle şeytan  hakkımı yedirmiyorum ayagına her an kavgaya hazır olan insanlar hayatları boyunca bi boka yaramamış sadece boş çenelerini sallamış insanlardır. Yaşı gelmiş 30 a 40 a 70 e 80 e hala  hoş görüden bi haber aciz  mahalle ağzıyla hareket eden insanlar her zaman yalnız kalmaya mecbur  insanlar tarafından  arkalarından küfür edilen  ve  o hakkına girdikleri insanın vebalini ödemeye mecbur insanlardır.Siz siz olun ne olursa olsun hoş görülü olun evet belki sıradan çıkan öyle uyanıklar vardır muhakkak ama ALLAHa havale edin o onunla ALLAH arasında kalacak şeydir .Ben hastanede bile  sıramı  veririm  sabahtan akşama kadar bekledigim halde kaldı ki kıçı boklu evde  bütün gün yatan 3-5 insanın oldugu postanede bu hiç bir şey.Bunun yanında bilemezsiniz  bazı insanlar hastalanmış ve  o can havliyle sıradan çıkıp bir an önce evine gitmek zorunda olabilir işine dönmek zorunda olabilir ya da bebegi  evde olabilir dalgın olabilir  sorunu olabilir herşey olabilir  insanların  o anki halini bilemezsiniz bu yüzden tepki vermeden önce bi anlayın  dinleyin bekleyin  belkide ona da hak vereceksiniz.İnsanların moralini bozmaya kimsenin hakkı yoktur bu gün olan olayda   bana laf söyleyenlere hakkımı helal etmiyorum umarım   öldüklerinde o mezara girdiklerinde  tepe taklak olurlar ben  ölüp de hakkımı helal edene kadar mezarlarında rahat uyuyamazlar.Beddua edebilecek kadar kırıldım ve moralim bozuldu.Asla hak aramayla  edepsizligi birbirine karıştırmayın.




Yorum Gönder

0 Yorumlar