Gün Kömür Karası



Bugün  bu postu kaç kez yazıp sildim  bilmiyorum.
O kadar karmaşık duygular içerisindeyim ki kelimeler kifayetsiz kaldı bir türlü postu tamamlayamadım.Bu nasıl bir acı ki cigerimi  yakıyor...
Aglamak fayda etmiyor dua etsem de içim içime sıgmıyor bana bu yetmiyor.
Gönül isterdi ki  Soma'ya gidip orada yardım çalışmalarına katılmak.Ama imkanlar yüzünden elden bir şey gelmiyor.
Bu nasıl  kara bir gündür Ya Rab bu kadar ölen insan bu kadar sönen ocak,bu kadar kocasız kalan kadın,bu kadar evlatsız kalan anne baba,bu kadar babasız kalan evlat...
Ya Rab! sen sabır ver , Ya Rab! sen yardım et ,Ya Rab! bir daha böyle acı gösterme..
Uzun uzun yazmak isterim yazarım da ama benim burada uzun uzun yazmam ne fayda ateş düştügü yeri yaktı,ateş Türkiye'yi yaktı.
Bedenim  şuan  bilgisayarın başında olsa da ruhum kalbim beynim Soma'da. 
Umarım bu  olayın sorumluları hak ettikleri cezayı alırlar umarım bu olaya vesile olan insanlar vicdan azabından ölürler.
...ve umarım bu olay ve bunun gibi olaylar bir daha yaşanmaz.
Ölenlere ALLAH'tan rahmet geride kalanlara sabır dilerim.

#PrayForTurkey // #PrayForSoma



Yorum Gönder

0 Yorumlar