Kaichou Wa Maid Sama (anime)


Anime sevmeyen ben  ikinci animemi de bitirmiş bulunmaktayım... Bu gidişle gerçekten anime sever biri olcam galiba daha önce tari tari ile  tabularımı yıkmak istedigimi  yazmıştım  iki üç gün önce de  Kaichou Wa Maid Sama animesini izlemeye başladım maksatım  boş zamanımda daha da kendimi alıştırmaktı fakat öyle bir kaptırdım ki  bölüm üstüne bölüm izledim .Hemde hiç sıkılmadan :D Kaichou Wa Maid-Sama animesi  Kaichou Wa Maid-Sama Special bölümüyle birlikte 28 bölümden oluşuyor çok eglenceli bir o kadar da komik ve romantik bir anime izledikten sonra Takumi Usui'ye aşık olmayan bir kızın olmadıgını düşünemiyorum... En çok begendigim hatta keşke gerçek bir erkek olsa dedigim karakterdi..


Tür: Romantik komedi
Bölümler : 26 +2 (28 bölüm)
Ülke: Japonya
Yönetmen: Hiroaki Sakurai
Senaristi :  Hiro Fujiwara
Stüdyo : JCStaff
 Lisans: Sentai Filmworks
Yayınlanan kanallar: TBS , BS-TBS , Animax Asya
İngilizce yayınlanan kanallar :Anime Network,Animax Asia
Yayın tarihi : 1 Nisan 2010 -23 Eylül 2010
Konusu:
Seiga Lisesi sadece erkeklere eğitim veren bir kurumken son bir kaç yılda karma bir okul olmuştur. Okuldaki erkeklerin sayıca fazla olması kızlara zor anlar yaşatmaktadır. Bu duruma bir çözüm getirmek isteyen Ayazawa Misaki öğrenci konseyinin başkanı olur. Okulda son derece sert ve otoriter olan Misaki'nin bir sırrı vardır. Ailesinin maddi durumu yetersiz olduğu için okul çıkışlarında Maid Latte isimli bir cafede çalışmaktadır. Buradaki tüm garsonlar bayandır ve kurallara göre hizmetçi gibi giyinerek müşterilere öyle davranmaları gerekmektedir. Misaki bu durumun okulda duyulmasını istemez. Bir gün okulun popüler çocuğu Usui Takumi Misaki'yi görür. O günden sonra Misaki'nin hayatı tamamen değişir.

Umarım sizde benim kadar beğenirsiniz ve umarım spoiler vermemişimdir vermişsem affola bir başka postta görüşme üzere..



Yorum Gönder

0 Yorumlar