Bir Cuma Mesajı Vukaatı

Ah~ Nerden başlasam bilemedim bu gün  elin tanımadıgım kızını bir saat bekledikten sonra  zaten çok sinirliydim birde üzerine  saçma sapan bir arkadaşım saçma salak şeylerle karşıma geldi..Gerçekten bende bu gün bi çekici mi var bütün malları üzerime topluyorum hayır sorun bende mi diye düşünüyorum yok arkadaş yok içim kaynıyor resmen bugün  abdest aldım  belki  yatışırım diye tövbe çekiyorum yok sanırım ben çarpıldım arkadaşlar  kesin  kötü bir şey yaptım  bu da bana ceza artık buna yoruyorum.Yine noldu zuzu  diyenlerin seslerini duyuyor gibiyim.Tamam aksi bir kişiligim olabilir sinirlide olabilirim ama cidden herkesin görüşüne  anlayışlıyım ya da tanımadıgım insanların sorunlarına  karşın  duyarlıyım  ama bugün cidden  çok acayip insanlar beni buluyor.
Cuma mesajı olayını hemen anlatmaya başlayım.
Bir çok buradan arkadaş bilir ben telefon kullanmıyorum   yani ihtiyaç duymuyorum telefona  eger bir arkadaşımla konuşcaksam  ya ev telefonuyla ulaşırım ya da internetten ulaşırım ama o telefonu elime almam düşünün 2 haftada bir şarj ediyorum  çogu zaman kapanıyor ya da  kendi halinde duruyor  alıp da bir tuşuna basmıyorum ve telefonu sevmiyorum.Çok lazımsa telefon annemin telefonunu kullanıyorum..Neyse   artık son iki yıldır bir  cuma mesajı furyası  dönüp duruyor etrafta  hayır cidden bu mesajların samimi geldigine inanan var mı acaba içinizde cidden merak ediyorum.Çogu zaman aynı mesaj üç beş kişiden geliyor   manili bir söz sonuna  ALLAH kabul etsin amin aminde  ciddi anlamda  kendi duygularınla o mesajı bana gönderiyormusun  hayır başkası manili yollamış sana yollamışsın toplu  mesaj seçeneginle sende o mesajı  bütün rehberine yollamışsın. Bunu ben içten  samimi bulmam ha evet   telefonla ararsın  kutlarsın  bu çok hoştur bende yaparım akrabalarıma yolda tanımadıgım göz göze  geldigim insanlara o gün cumaysa selam verip kutlarım bunlar bi nevi sünnettir. Olaya gelelim  olay şu  bu gün  ilkokul arkadaşım   (erkek)  samimiligim yok mesajlaştıgım yok lise zamanları işte ilkokul sonrası demek ki nomu vermişim o da silmemiş demek ki her cuma mesaj atar yanıt bulamaz atmam  mesajlaşmayı da sevmedigimden  üşenirim bu gün facebooktan  bana durduk yere niye cuma mesajlarıma yanıt vermiyorsun dedim güzelce açıkladım sürekli üstüme üstüme geldi sürekli  ama nedenini araştırır sorgular gibi yazıyor benimle benim tercihimi  tartışıyor  lükse bakar mısın çocukta ki neyse artık sinirlendim  defol git dedim uzattıkça uzatıyor  ben telefon kullanmadıgımdan  hayattan kopmuşum  mantıgım zihnim  cuma mesajına yanıt vermedigimden  karışmış filan tuhaf tuhaf  şeyler söyledi kore dizileri izlemekten dolayı conta yakmışım öyle diyor bana  sonunda çıkardım ve  nosunu sildim. Bir düşündüm şöyle demek ki  cuma mesajı  atınca dindar oluyorsun kore dizisi  izleyince kafir oluyorsun .Kafası o kadar örümcekleşmiş ki benimle benim tercihimi   tartışıp ardından kore fanlıgımla karıştırdı.Yani anlayacagınız bu gün ben kesin çarpıldım bana bu insanlar tek tek geliyor ALLAH beni sınıyor ama   kesinlikle isyan etmicem şükürler olsun yinede kendimi ne kadar kötü  yorgun  ve  kalbi kaynıyor hissetsemde ALLAH millete akıl fikir versin bana da bol sabır ihsan etsin. Dur caps alayımda yazıları  sizle de paylaşayım bekleyin anacım postu güncellicem.
geldim  anacım capsımla geldi  işte o  boş sohbet.





Yorum Gönder

0 Yorumlar