A gentleman's dignity Türkçe Versiyon

A gentleman's dignity Türkçe Versiyon 3 hafta filan önce Fox tv de yayına başladı.Yapımcılar  ve televizyon yöneticileri kore dizilerinden elinizi çekmelisiniz bebeğim.İşin özü sevemedim kara gözlüm ...
Önce birazcık bilgi vereyim 


Adı: Kiraz Mevsimi 
Yayın Zamanı : Cuma 21.00
Yayın Kanalı : Fox Tv
Oyuncuları : Özge Gürel Öykü, Dağhan Külegeç, Mete Nilperi, Şahinkaya Şeyma, Neslihan Yeldan, Serkan Çayoğlu, Ayaz Mehti, Aras Aydın

Konu:
Hikayesine kiraz mevsimi aşkın zamanıdır sözü ile giriş yapan senarist Aslı Zengin (Romantik Komedi 1-2) şimdi de genç moda tasarımcısı Öykü’yü (Özge Gürel) sunuyor bize. İstanbul’un tipik orta halli bir mahallesi, baş karakterlerin çıkış noktası olmanın ötesinde direnmekte olduğu değişim ile olayların merkezindedir.

Öykü’nün çocukluk aşkı Mete (Dağhan Külegeç) ve onun ortağı Ayaz(Serkan Çayoğlu) arasında yaşadığı aşk ikilemi, yakın arkadaşı Şeyma’nın (Nilperi Şahinkaya) gizli oyunları ile iyice içinden çıkılmaz bir hal alır. Çapkın bekar Ayaz için ise Öykü’nün dünyasına girmesi gönlünü kaptırma riski de taşıyan eğlenceli bir oyun halini almıştır.
Öykü hayallerine ulaşmak için çabalarken mahalle ve insanları değişim rüzgarları ile savrulurlar. 
Kiraz mevsimi değişimin de mevsimidir.


Benim Yorumum ;
Daha önce  Güneşi Beklerken dizisi için yazmıştım tık . Güneşi beklerken  dizisine şans veriyorsam o zaman  kiraz mevsimi dizisinede şans vereyim dedim. Nitekim yine fıs yine fıs ...Daghan  ve tanınmış oyuncular olmasa tanınmayan  oyuncular  ilk defa bu dizide gördügümüz oyuncular ortalıgı batırmışlar hele başroldeki kızda oyunculuk sıfır çok yapmacık oglan dersen tamam bazılarına göre yakışıklı filan ama oyunculuk onda da çok  nereden bulmuşlar bunları anlamadım.;Velhasıl diziyi izledim  şans verdim ve beğenmedim A gentleman's dignity  çogu kore fanının ilk dizisi hatta özel dizisidir.Oyuncular sağlam oyunculardır sen tut 40 lı yaşlarda olan   dört çicek erkegin hikayesini al gençlik dizisi yap olcak iş mi abicim.Bari oyuncuları  biraz iyi oyuncu seçselermiş yine bir nebzede hiç olmamış. Reytingi nasıldır seveni varmıdır bilmem ama beğenmedim.Beğenene de iyi seyirler umarım  güneşi beklerken gibi konudan sapmaz saçmalamaz konuya sadık kalınır.


Yorum Gönder

0 Yorumlar