Ruhumun Aynası Dizisi


Bu gece dizilere doymuyorum dizi postu atmaktan bi hal oldum. Fox tv de diyecekki bütün dizilerimi eleştiriyor bu kız yawww.Yok abicim bunu eleştirmicem göklere  koycam Salı Günü 3. bölümü yayınlanan diziye ba-yıl-dım...Harika bir dizi bence izlemeyen varsa vakit kaybetmeden bu diziyi izlesinler.Konu oyuncular hepsi birbirinden güzel .... Hep tanınmış iyi oyuncuları bir dizide toplamak kimin fikriyse çok iyi yapmış...İlk başta diziyi izlemicektim yine kimin  dizisinin versiyonu bu diye düşündüm  şans eseri ilk bölümüne denk geldim.Çok hoşuma gitti aradım taradım ruhumun aynası dizisinin versiyonu yokmuş yani  özgün konuymuş bu beni dahada mutlu etti 2. bölümde dizinin tamamen müptelası oldum ve son bölümde  tamam dedim bu benim dizim.





Adı: Ruhumun Aynası
Yayın Kanalı Fox TV
Yayın Zamanı:  Salı 20:45

Yapım: Bando Yapım
Yapımcılar: Mehmet N. Karaca- Müge Turalı Pak
Senarist: Zehra Çelenk

Yönetmen: Bülent İşbilen
Müzik: Barış Aryay- Mehmet Andiçen
Görüntü Yönetmeni: Bülent Özer


Konu:
Güzel, akıllı, başarılı psikiyatrist Elçin Aksoy, 35. doğum gününde hayatını sil baştan kurmasını gerektirecek bir dizi olay yaşar. Tüm bunlar, cafcaflı ama içi boş hayatını sorgulamasına yol açar ve sekreteri Gülpare’nin yaşadığı mahallede yeni bir muayenehane açmaya karar verir. Bunca sorun, gürültü patırtı ve hayat kaygısı arasında bu mahalle ona çok sahici görünmüştür. Ancak mahalleli ile Elçin birbirine taban tabana zıttır. Bol çatışmalı aşkları, beklenmedik sorunları ve hoşlukları ile Elçin’in bu yeni mahalledeki hayatı, ruha tutulan bir ayna gibi, zor, sürprizli ama her adımında renkli bir süreç olacaktır.
Oyuncular: 

Tuba Ünsal Cabas – Elçin Aksoy
Filiz Ahmet – Gülpare (Elçin’in sekreteri)
Özgürcan Çevik – Kemal
Barış Yalçın – Bora (Elçin’in sevgilisi)
Engin Alkan – Muhittin (Muhtar. Gülpare’nin babası)
Suzan Aksoy – Fikriye (Gülpare’nin annesi)
Bora Akkaş – Çetin (Gülpare’nin kardeşi)
Aliye Uzunatağan – İnci (Elçin’in annesi)
Alpay Şayhan – Erkan (Gülpare’nin kardeşi)
Murat Akkoyunlu – Cengiz (Gülpare’nin sevgilisi)
Ayşen Gruda – Nezaket
Rıza Akın – Elçin’in babası
Haktan Pak
Belit Özükan
Mihrace Yekenkülüğ – Deniz
Funda Güray
Halil Sezai – konuk oyuncu


Yorum Gönder

0 Yorumlar