Huzur İçinde Uyu Babacım

Bu gün babamın ölüm yıl dönümü şöyle dönüp arkama baktıgımda  zaman geçse de acı hiç geçmemiş görüyorum,hissediyorum .Hala her sabah  uyandıgımda aynı acıyla uyanıyorum kalbimi sanki  söküp söküp geri takıyorlarmış gibi..Hala her gece yastıga başımı koydugumda pişmanlıklar keşkeler oluyor gözümü   kapattıgımda  o günü görüyorum hissediyorum.Ne kadar mutlu olursam olayım her olayda her adımda daima babam kalbimde ve aklımda  her şey  çok yarım mutlulukta acı da ..Rabbim düşmanıma bile ana, baba ,evlat ,kardeş ,eş acısı göstermesin.Huzur içinde uyu baba sana  yaşarken layık bir evlat olamadım hakkını helal et...
Benim sana helal olsun ALLAH razı olsun senden. Beni besledigin büyüttügün sevdigin için teşekkür ederim...
Umarım gittigin yerde mutlusundur.
03.09.2010....

Yorum Gönder

0 Yorumlar