Yine Maden Kazası Yine Feryat -Karaman Maden Faciası



Üç gündür  bu taslagı yazıyorum yazıyorum siliyorum cümleler bogazımda düğümleniyor  aileleri düşünüyorum  kendimi  madende kalan 18 işçimizin yerine koyuyorum ailelerinin yerine koyuyorum nefesim daralıyor  bogazım dügümleniyor. Ben bile  empati kurarken böyleysem o  işçiler  aileleri napsın.Ya Rabbim  umarım işçiler sağ sağlim  kurtarılır aileler derin nefes alır.Haberlere baktıkça aglıyorum bir umut haber gelsin istiyorum ama  hiç iyi haberler gelmiyor aksine hep kötü haber geliyor.İhmal oldugunu düşünüyorum  daha evvel bu ocakta yine buna benzer bir olay yaşanmış ve 22 günde boşaltılmış o zaman yemekte oldugu için işçiler dışarıdaymış kimsenin can kaybı olmamış fakat şimdi yine yemekte ama içeride yakalandı işçilerimiz ilkinde 22 günde boşaltılması bu günde 3. günü olması aklıma  ya aynısı olursa sorusunu getiriyor.Yaşam odaları olmaması içeride belki de  yaşasalar bile yiyeceğin olmaması insanı daha fazla endişelendiriyor.Acaba kaç ölüm daha  olması lazım madenlerde  önlem alınması için.ALLAH şuan zorda kalan bütün maden işçilerinin ve ailelerinin yar ve yardımcısı olsun işçilerimiz için dualarımızı eksik etmeyelim.ALLAH daha Soma'nın acısı dinmeden bir acı daha yaşatmasın.Yazımı  capsla kapatıyorum.Umut dolu yarınlara.


Yorum Gönder

0 Yorumlar