İlk Aşkımı Sana Veriyorum / I Give My First Love to You 2009 (film)

Kendime durup durup ''-Niçin böyle filmler izliyorsun ha niçin?'' diyesim geliyor.Yine üzerimden kocaman bir tır geçti gibi hissediyorum.Dün izledigim filme(tık) göre bu gün ki daha agır geldi nedense.(Ayy kendime gelmem için zamana ihtiyacım var sanırım gözlerim kocaman oldu.Beni bi gören olsa herhalde der ki ''-Bu zuzu'yu böyle kim üzmüş?'') Duygusal zamanlarımda oldugumu düşünüyorum her izledigim film beni bu kadar yıktıgına göre ya da iki gündür tam anlamıyla drama kafa atmış filmlere denk geliyorum kim bilir.Kesinlikle  izlemeniz gereken filmlerden biri ''ilk aşkımı sana veriyorum'' filmi.Aşkı, çaresizligi,umutları anlatan sıcacık bir filmdi.İnsan izlerken  ''-Böyle aşklar var mı acaba? Böyle aşklar zaten sadece filmlerde olur.'' diyor.Çiftin birbirine bağlılıgı  insanın kalbine kadar işliyor.Başladıgı ilk dakikadan itibaren aglatan film sonuna kadar aglatıyor yani demek istiyorum aglamak ve  gerçekten romantizmi yaşamak isteyenler hiç beklemesin bu filmi izlesin.Eminim  sonuna kadar sabırla izlerseniz  benim kadar etkilenebilirsiniz.İyi ki izlemişim diyebileceginiz bir film.Ölmeden önce izlenmesi gereken filmler listenize muhakak bu filmi de alın.Spoiler verme korkusuyla yine yazımı  yarıda kesip hemen tanıtım yapmak istiyorum.

I Give My First Love to You (僕の初恋をキミに捧ぐ) Boku no Hatsukoi o Kimi ni Sasagu



Yönetmen: Takehiko Shinjo
Yapımcı: Mitsuru Komiyama, Mika Nakamura, Hiroyasu Murakami, Fumihiro Hirai
Senarist: Kenji Bando
Hikaye: Kenji Bando,Kotommi Aoki( manga )
Sinematografi: Mitsuru Komiyama
Üretim şirketi: NTV ,Shogakukan Productions
Dagıtım: Toho
Yayın tarihleri: 24 Ekim 2009(Japonya)
Süresi: 122 dakika
Ülke: Japonya
Dil: Japonca
Gişe: 24.051.386 $


Oyuncular 

Mao Inoue 
Masaki Okada
Tetta Sugimoto
Yoko Moriguchi 
Natsuki Harada 
Yoshihiko Hosoda 
Keiko Horiuchi 
Yuki Terada 
Masataka Kubota 
Gaku Yamamoto 
Toru Nakamura 
Sea Kumada 
Kaito Kobayashi
Konu:
Takuma kalp hastası bir çocuktur bir gün hastanenin bahçesinde bir kızla tanışır kız doktorun kızı Mayu'dur.Zamanla Mayu ve Takuma arkadaş olurlar ve birbirlerine karşı bir şeyler hissetmeye başlarlar. Fakat Takuma en fazla 20 yaşına kadar yaşayacaktır.Bunun bilincinde olan Takuma Orta okul bittikten sonra Mayu üzülmesin diye ondan uzaklaşmak isteyecektir fakat Mayu asla buna izin vermeyecektir.



Yorum Gönder

0 Yorumlar