Gerçekten Utanıyorum


Geçen pazardan bu yana içim içimi yiyor kendimi yıpratıyorum ve pazar günü  oldugunda  tekrar kaşılaştıgımda yüzüne nasıl bakcam bilmiyorum.Neden mi bahsediyorum hemen anlatayım sizlere..
Benim teknoloji özürlü oldugumu hepiniz bilirsiniz.Bu aralar telefonum olmasa da şu instagram olayına çok taktım  illa bi hesap almalıyım dedim aldım da telefon almadan ne işime yarayacaksa (hesabım için tık tık)
Neyse teyzemin telefonunda alayım dedim  yeterli yer yok dedi  eklentiyi indirmek için  hafıza kartı yokmuş meger içinde bende tabi anlamadıgımdan telefonlardan haliyle sebebi  anlamadım şurada opera ve dailymotion eklentisi varmış onları da sileyim dedim  sildim yine aynı  oldu   naptıgımı  bilmiyorum bu arada  sonra  bi yere girdim   ve  naptım bilmiyorum yapamayacagımı anlayınca çıktım  ardından kuzenim küçük bir video vardı izlemek istedi  klasörlere girince bir baktım her şey sıfırlanmış o mu yaptı ben mi yaptım anlamadım  ama o çocuk büyük ihtimal ben yaptım  bütün fotografları videoları aklınıza ne gelirse gitti  ALLAHım o an napcagımı bilemedim  başta kuzenime kızdım ama teyzemin demesine göre bu işi ben yapmışım..O kadar utandım o kadar kötü oldum ki geri getirmek için programlar denedim gelmedi.Şimdi pazar günü teyzem gelecek ve ben çok utanıyorum  bütün hafta zaten bunu düşünüp durdum bütün herşeyini silmiş olmam çok kötü bir durum  nasıl bakcam yüzüne bilmiyorum...Kuzenimden bildigim için  ve  büyük bir ihtimal ben yaptıgım için çocugun üstüne de atmış gibi oldum   tamamen battım yani hafta içi  diger kuzenimin telefonundan hesabı aldım ama olan teyzemin telefonuna oldu  bi kaç bir şeyi daha silmişsn dedi dailymotion ve operadan bahsediyor  ay tamamen aptal gibi hissediyorum kendimi.İşin özü iyi ki telefonum yok yoksa ben anlamadıgımdan 2 gün geçmeden o telefonuda pert ederim.Bütün hafta pazar günü gelmesin diye dua ettim ama geldi çattı pazar günü  off napcam ben ya çok utanıyorum :(


Yorum Gönder

0 Yorumlar