Seviniyorum çünkü 2014 Bitiyor


İlk defa bir yıl bittiği için şükrediyorum ve bittigi için çok seviniyorum.2014'ü hayatım boyunca hatırlamak istemiyorum geçtigimiz 365 günü hafızamdan silmek istiyorum.Bu yıl tamamiyle benim için dünyavi sorunlarla geçti ve şöyle bir yıla baktıgımda çok yoruldugumu hissettim.Bütün üzüntüler akrabaların gerçek yüzü arkadaş kazıkları bozulan ev aletleri ve bomboş geçen bir yılın gidişini dört gözle beklemiştim.ALLAH nasip etti ki bitiyor bu kötü yıl.Umarım 2015 benim için bu yıl gibi geçmez bu yıldan daha iyi geçer.Sırf benim için değil çogu Dünya felaketi bu yıl içerisinde ardarda gelmedi mi ? Şöyle bir düşündügümüzde gündeme baktıgımızda bu yılda bi tuhaflık oldugu belli oluyor.Şimdi düşünürken acaba diyorum şu asyalıların 4 rakamı ugursuzlugu gerçek olabilir mi?Çünkü o kadar sorun felaket üst üste bu yıl yaşandı ki sırf benim hayatım değil çogu insanın hayatı kötü geçti.Elbette ki benim en çok üzüldügüm ülkemde olan felaketlerdi.En önemli felaket maden kazaları felaketiydi.2 büyük maden kazası geçti ve ölen işçilerimiz oldu.ALLAH rahmet eylesin ALLAH taksiratları varsa affeylesin inşallah yattıkları yer cennet olur.Bunun yanında gemi kazaları geçtigimiz günlerde ki yine yangın bin türlü hatırlayıp hatırlamadıgım şey oldu.2015'te umarım ülkemiz huzura refaha feraha ve aydınlıga çıkar,büyük felaketler yaşanmaz.Her neyse çok uzatmayayım 2015 sizlere sağlık, sıhhat ,mutluluk ,aşk, iş, para getirsin.Bütün her şey gönlünüzce olur...ve bana gelince 2014'ün gidişini zillerle yolluyorum hiç özlemeyecegim bir yıl olarak tarihe geçmesinin yanında 2015 inşallah  istedigim gibi gönlümce olur sağlık, sıhhat ,mutluluk ,aşk, iş, para getirsin en önemlisi bana huzur getirsin.Huzura çok ihtiyacım var ve inşallah bana 2014'ü arattırmasın.
Son olarak;
ALLAH sevdiklerimize uzun ömürler versin acısını yaşatmasın iyi yıllar dilerim.

Yorum Gönder

0 Yorumlar