Another (Anime)

Bir korku animesi ile karşınızdayım .Genel olarak izleyenlerin tepkisi bu son durak filminin animesi mi acaba hissi uyandıran bu animeye bayıldım.Her bölüm kan revan içinde birileri öldü.Beni en çok etkileyen ölüm ögretmenin ölümü oldu.40 saat ölmedi namussuz tamda yemek yiyordum izlerken düşünün durumu mu? Birde sansürlüyken bu kadar kötü oldum sansür olmazsa ne olurdu acaba merak ediyorum.Seslerin gerçek oluşu anime izlemekten ziyade korku filmi izliyor hissi verdi bana.O yüz ifadeleri o psikolojik anlar yani nasıl desem korku severler için süper bir anime bence.Gizemli ve merak uyandırıcı bir anime oldugu için nasıl izledim nasıl bitti anlamadım zaten bir bölüm bitince hemen öteki bölümü açma hissi uyanıyor içinizde özellikle gece izlerseniz etkisi çok büyük oluyor.Tam olarak ben akşam 8 de başladım izlemeye 13 bölümü o gece içinde bitirdim.Çünkü acaba sırada ki kim ? Bu ölümler nasıl oluyor merakı kendini izlettiren bir anime olmasını saglamıştı.Hiç sıkılmadım tam tersi korkunçlu şeyleri izleyemeyen beni kendine müptela eden bir anime oldu.Çok fazla anime hakkında yazıp spoilere dogru kaymadan hemen içerigi hakkında bilgi vereyim.

Anime Türü : Gizem Korku Dram Okul
Yönetmen: Tsutomu Mizushima
Senarist: Ryo Higaki
Müzik: Kow Otani
Stüdyo: P.A. Works
Lisans : Hanabee,Sentai Filmworks,MVM Films
Kanal: KNB , KBS , Tokyo MX ,CTC
İngilizce Kanalı: Anime Network
Tarih:10 Ocak 2012 -27 Mart 2012
Bölüm Sayısı : 12+1(ova)= 13
Yapım Yılı : 2012
Konu :
Ortaokul son sınıf ögrencisi olan Mei Misaki bir gün vahim bir kaza geçirir ve vefat eder.Okulda ve sınıfında çok sevilen Misaki'nin ölümü bütün herkesi şok eder ve sınıf arkadaşları bunu kabullenemez.Bunun üzerine sınıf bi karar alır. Okuldan mezun olana kadar Mei Misaki ölmemiş gibi davranacaklardır...ve bu kararlarını da uygularlar.Mezun olurken bile Mei Misaki için kutlama yaparlar.Bu olayın üzerinden 26 yıl geçer.26 yıl boyunca o yıldan sonra bir lanet gelir son sınıf ögrencilerine.Her yıl birileri ölmeye başlar.Bu olaydan 26 yıl sonra o okula o sınıfa bir ögrenci transfer olur.Okulda yine Mei Misaki isminde gözü bantlı esrarengiz bir kız ögrenci vardır.O transfer ögrenci Mei ile konuşmaya çalışır ve bütün okul ögrencileri Mei ile konuştugu için ölüme yakın oldugunu söylerler ve transfer ögrenciden uzaklaşırlar.Peki bu ölümlerin sebebi nedir?

Misaki Mei

15 yaşında bir genç kız. Yomiyama Kuzey Orta Okulu 3. sınıf ögrencisi.Gizemli sırlarla dolu genç kızımızın sol gözü bantlı.

Sakakibara Kouichi

Annesinin vefatından 15 yıl sonra babasının işleri nedeniyle annesinin dogdugu şehire büyük babasının yanına döner ve Yomiyama Kuzey Orta Okulu'na transfer olur.Transfer olduktan sonra sınıfında bulunan gizemli sol gözü bantlı Misaki Mei dikkatini çeker onunla konuşmaya çalışır.

Akazawa Izumi

Izumi Yomiyama Kuzey Orta Okulu 3. sınıfın başkanı.Sınıfta gizemli olaylar olur bu olaylar çözmek için ugraşır kendine amaç edinir akıllı ve zeki bir kızdır.

Tatsuji Chibiki 

Yomiyama Kuzey Orta Okulu'nun eski ögretmenlerinden.Okuldaki gizemli olaylar nedeniyle ögretmenligi bırakmış kütüphane görevlisi olarak çalışmaktadır.

Reiko Mikami

Reiko,Sakakibara'nın teyzesi ayrıca Yomiyama Kuzey Orta Okulu'nda ögretmendir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar