Bello Dora Tüy Geciktirici Sabun

Her şey hakkında yazıyorum bu da geri kalmasın istedim.Biliyorsunuz kadınlar daha dogrusu bana göre erkeklerinde korkulu rüyası istenmeyen tüyler.Özellikle yaz günleri bayanların yüz , bacak ve kol ile ilgili bayagı bir sorunu oluyor.Bazılarımız güzellik merkezlerinde lazer ve ya igneli epilasyona başvuruyor,bazılarımız bu konu ile ilgili kremlere başvuruyor yani bir şekilde çözüm arıyor.Bu çözüme şimdi bi yenisi daha eklendi o da bu iş için kalıp sabun.Bu sene dogal sabunlarda moda bu arada demeden geçemicem kil karışımlı kalıp sabun aldım çok güzel bir sabun kabını attıgım için sabunun hakkında yazı yazamıcam ama onuda araya sıkıştırayım dedim.Her neyse bu sabunu ben dudak üstü ve kollarım için kullanmaya başladım.Şuan gerçekten biraz geciktirme var fakat yeni oldugu için bir azalma var mı bilmiyorum bu yüzden bu konu hakkında bir şey yazamam fakat geciktirme konusunda iyi gidiyor.İçindekiler kısımına şöyle bir göz attım dogal bir sabun oldugunu fark ettim içerisinde dogal ürünlerin yanı sıra telocapil var.(telocapil geciktirmeyi saglıyor.)Kullanımına gelince kullanımı çok basit.Epilasyon yaptıktan sonra örnegin agda,cımbız ve ya epilasyon aleti kullandıktan sonra soguk su ile bölgeyi yıkıyoruz bir süre bekliyoruz.Bu sabun ile 3 dakika kadar köpürterek masaj yapıyoruz bir sonraki epilasyona kadar günde 2 kez bu işlemi tekrarlıyoruz bitti gitti. Fiyatına gelince bu sabunu eczanelerden temin edebilirsiniz ve şuan ki fiyatı 14,90.

Yorum Gönder

0 Yorumlar