Bioblas Saç Bakım Seti

Tiroit hastasıysanız ya da B vitamininiz eksikse saç dökülmesi kaçınılmaz oluyor. Her yerden saç çıkmasının yanı sıra mutfaga girememe problemi yaşıyorsun odanda ki halı ve açık yerlerde saçlar geziniyor yatagının çarşafını her gün çırpmak zorundasın filan bir sürü sorun.Bunun yanında ön önemlisi saçın azalıyor ve zaman zaman az oldugu için kel tabiriyle kelimsi bir durumda ortaya çıkabiliyor.Cansız ve bakımsız gözükmesi de cabası.Bende bir nebze sağlıklı olması için bebe şampuanından tutta cildiye uzmanınız verdigi şampuana kadar denedim.Bir çare bulamadım.Saçım hızlı uzuyor fakat aşırı dökülme var.Bunun üzerine Bioblas ile tanıştım.Başta tester'ını denedim saçımda dolgunluk hissi uyandırdı fakat dökülme durumu başlarda işe yaramadı hatta ürünü kullanıp kullanmama arasında gittim geldim Sonra düzenli olarak kullanmaya karar verdim. Sabırla ve düzenle ürünü kullanınca dökülmemin azaldıgını ve saçlarımın daha saglıklı oldugunu fark ettim.Sönük saç problemini de bu şekilde çözdüm.Deyim yerindeyse bir taşla iki kuş vurdum.Bunun üzerine bir yazı yazmadan geçmek istemedim ürün setimi tek tek inceleyelim.
İlk başta şampuanlarla başlamak istiyorum gördügünüz gibi şuan evde iki tane şampuan bulunuyor benim kullandıgım hasar görmüş cansız saçlar için.İçerisinde saç dökülmesine karşın bitkisel serum var.Bu şampuanı özellikle bakım maskesi yani saç kremi ile kullanılması öneriliyor.Bunun üzerine bende;

Saç kremini de kullanmaya başladım.Fotografta görüldügü gibi saç kremim bitmek üzere.Saçları yumuşacık yapıyor daha dolgun gösteriyor ve agırlaştırmayı ortadan kaldırıyor kolay taranmasını sağlıyor tabi ki şampuanla birleşin de saç derisi ve saçı iki katı koruyor.Saç kremimi zayıf ve yıpranmış saçlar için kökten uca zayıf ve yıpranmış saç tellerini onarma görevini üstleniyor.Fakat benim saçlarım çok dolaşıyor banyodan banyoya saç kremi bende işe yaramaz diyorsanız;

Günlük kullanımda kullanılan sıvı saç kremini kullanabilirsiniz.Ben pek dışarı çıkmadıgım için şu ara kullanmıyorum ama günlük yaşamda sürekli dışarıda olanlar için ve her gün duş alamayanlar için birebir olacak bir ürün.Yine şampuanı ile birlikte kullanılması önerilen ürün yıpranmış ve kuru saçlar için olanını kullanıyorum.Dayanıklık,yumuşaklık ve kolay taramayı sağlıyor.Ayrıca elektiriklenmeyi önlüyor.




Peki bu ürünler nasıl kullanılır çok basit ;

Şampuan: Bildiginiz gibi saçları ıslattıktan sonra yıkıyoruz. :D 


Krem:Şampuanla yıkadıgımız saçlarımızı uyguluyoruz .Kökten uca bütün saçımıza kremi yayıp 5 dakika beliyoruz ve yıkıyoruz.

Sıvı krem: Islak saçın nemini havlu ile alıyoruz.Saçın tamamın püskürtüyoruz ve saçımızı yıkamıyoruz öylece kalıyor.Günlük kullanım için uygun bir ürün.

Bu saç bakım setinden çok memnun kaldım umarım sizde denedikten sonra benim gibi memnun kalırsınız.Dün sosyal medyada bi yazı okumuştum bir kullanıcı yazmıştı saçın hızlı uzamasını da sağlıyormuş benim saçım hızlı uzadıgı için ben fark edemedim yinede bu şekilde de deneyebilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar