Dermokil Special El Kremi

Uzun zamandır kullandıgım el kremlerim bitmek üzere beş tüp filandı şuan bir tüp kaldı.Ellerime bakım yaparken fotografladıgım aklıma geldi bu konuda yazmam gerektigini düşündüm.Bu kremler bana bi şekilde geldi para verip aldıgım kremler değildi.Fakat bi yerde görürsem kesinlikle yeniden almak istedigim ürünler arasında yerini aldı bile.Kremin özelligi papatya özü ve kil karışımının olmuş olması.Kil'in zaten ne kadar faydalı oldugunu biliyorsunuz işin içine papatyada girince harika bir ürün karşınıza çıkıyor.Ankara'nın soguk günlerinde bana çok yardımı dokundu bu kremin.Krem sürüldükten sonra yağlanma hissini pek oluşturmuyor ama yinede bi yağlanma var hafif hızlı kuruyor  ve yumuşacık yapıyor elleri.Ayrıca emin olmamakla birlikte tırnaklarımı besledigi hissini kazandırdı bana. Özellikle tırnakların hemen alt tarafındaki deriler sürekli soyuluyor benim vitaminsizlikten deler bilirsiniz.Bu kremi düzenli kullandıgım zaman o soyulmalar olmadı ve ellerimdeki kuruluk hissini aza indirdi.Bu yüzdende favori ürünlerim arasında yerini aldı.Ayrıca kokusuna bayıldım.Bana gelen tüpler 25 ml'lik tüplerdi netten baktıgımda kutusu ya da boy boy  oldugunu gördüm.Bu 25 ml'lik kremler net fiyatına göre 1,76 lira 300 ml'lik kavanozu da  9,45 filan  fiyatıda uygun geldi.Bence denenmesi gereken ürünlerden biri .

Yorum Gönder

0 Yorumlar