Dr.Rena Dermo El&Yüz Kremi

Krem canavarı olarak kreme doymadıgımı daha önce söylemiştim.Nerede krem görsem hemen alır kullanırım ya da benim krem sevdigimi bilen yakınlarım bana krem alırlar.Bu sefer ki kremler teyzemden.Geçen pazar bana bu kremleri getirdi teyzem.Neredeyse bir kaç gündür kremi kullanıyorum. Kokusunu çok sevdim kremin fakat yaglanma var.Biraz geç kuruyor krem onun haricinde kendine has bir kokusu var kremin ve  içindekiler bölümünde paraben gördüm.İçindekiler bölümünde iki kez paraben yazısı yazıyor.Tabi ki herşeyde oldugu gibi bu üründe de paraben olması normal size zararlı kesinlikle parabenli şeyleri almayın demem. Gerçi çogu kozmetikte var eğer ki kozmetik kullanıyorsan paraben terimine alışmış olman gerekli..Neyse beni ilgilendiren bölümü yağlı olması.Yağlı bir cilde sahibim kremde yag gibi olunca birde yavaş kuruyunca için nasıl değerlendirebilirim diye düşünüyorum.Yüz kremi olarak kullanamam cildim yaglı zaten sivilce yapar.El kremi olarak da yavaş kuruyor yüzden bekleyemem beklesemde yapış yapışlık histen hoşlanmıyorum o zaman büyük ihtimal ayaklarıma sürebilirim bu kremi yani el yüz kremini ayaklara uygulayabilirim diye düşünüyorum.Zaten 20 ml 4 tane bi kaç güne ben güzelce bitiririm bu kremleri.Elimde şuan iki farklı çeşidi var kremin biri Argan yağı özü , digeri üzüm çekirdeği özü ikisininde ortak özelligi e vitamini olması ve aloe vera özlü olması. İkisini de denedim en çok üzüm çekirdekli olanını sevdim daha az yağlı gibi geldi birde kokusu digerine göre daha hoş hafif geldi.Almak isteyenler için nerede satılıyor bilmiyorum ama dün bir aktarda gördüm bu kremleri fiyatını filan sormadım açıkcası , fakat netten baktıgım kadarıyla kremler 2 lira bir şey.Çok hoşlandım diyemem  ve ya bir daha kullanırım diyemem.Yinede isterseniz bi yerde rast gelirseniz bi deneyin belki siz hoşlanırsınız.

Yorum Gönder

0 Yorumlar