Kamisama Hajimemashita (Anime)

Sonunda Usui'nin üzerine çıkacak bir karakter buldum.Aylar sonra ilk defa bir Shoujo türü anime de bu kadar heyecanlandıgımı hissettim.Her bölümünü çıglık çıglıga izledim.Bayılıyorum böyle aşklara ben...ve yeni gözdem Tomoe.Tomoe'yi istiyorum o benim olmalı neden böyle şeyler hep anime de olur ki sahiplenici erkek gücü,pervasız davranışlar.Ayyy keşke Tomoe gerçek olsaydı. Nanami şanslı kızsın ellam.Neyse Tomoe aşkımı yazmaya kalksam yıllar sürebilir çok hoşuma giden bir erkek karakter oldu ama onun öncesinde animenin geneli hakkında izlenimlerimi yazayım.Çizimler harikaydı renkler hafif mat ama canlımsıydı.Animenin geneli komikti bunun yanında muhteşem bir aşk hikayesini anlatmış mangakarı.Aslında insan ve tilki arasındaki aşkı anlatıyor anime fakat Tomoe'yi asla tilki olarak görmeyeceksinizdir.Özellikle liseli ögrenci oldugu sahnelerde onun erkeksi çekiciligini fark edeceksinizdir.Bunun yanında özet ve dış ses çok komikti seslendirenin sesini çok komik yapmışlardı animeye farklı bir hava katmıştı.Shoujo ,romantik,komedi türü anime arayanlar özellikle izlemeliler şiddetle kesinlikle tavsiye edebilecegim bir anime.2. sezonu güncel olarak yeni başladı hatta 2. bölümü çevirildi ben daha evvel izleyecektim fakat erteleye erteleye bu zamana kadar geldi 2. sezonda başlamışken hemen izleyim dedim ve öyle canlı bir anime ki sürükleyici oldugu için bi çırpıda bitiveriyor ve sıkılmıyorsunuz ay bu sahnesinde de sıkıldım bu bölümü de çok sıkıcıydı diyebileceginiz bir anime değil.Sonuç olarak ben çok beğendim ve Tomoe benim için 2. Usui oldu.Kim bu Usui lan diyenleri duyuyor gibiyim o karakterde Kaichou Wa Maid-Sama animesinin erkek karakteridir çogu anime izleyen kızımızda bende dahil aşık olmuştur izlemeyen varsa o animeyide tavsiye ederim.Yazdıgım gibi bu animeyi çok beğendigim için upuzun bir izlenim yazısı oldu kısa kesemedim umarım hepsini sabredip okuyabilirsiniz.Her neyse hemen tanıtıma geçip postu bitirip 2. sezonuna başlıyorum.
Kamisama Hajimemashita
 (神様はじめました-Kamisama Kiss)

Yönetmen: Akitaro Daichi
Senarist: Akitaro Daichi
Anime Türü : Komedi, Fantastik, Romantik, Shoujo, Süper-Güç
Müzik: Toshio Masuda
Stüdyo: TMS Entertainment
Lisans:Madman Entertainment,Funimation,MVM Films
Yayın Kanalı: TV Tokyo
Yayın Tarihi: 1 Ekim 2012 - 24 Aralık 2012
Yapım Yılı:2012
Bölümler: 13+1(ova)=14

Konusu: Nanami Momozono adında bir lise ögrencisi vardır.Bir gün babasının borcu yüzünden evinden olur ve sokaklarda çaresizce dolanırken bir adama yardımcı olur.Adam yardımı karşılıgında onu ödüllendirir ve evinin yeni sahibi olmasını söyler.Nanami kalacak yer buldugu için mutlulukla tarif edilen yere gider.Yer bir tapınaktır tapınagın ıssız oldugunu fark eden Nanami kaçmak ister taki tapınakta bulunan tilki Onikiri ve Kotetsu ile tanışına kadar.Hikayemiz tilki ile bir tanrının aşkını anlatıyor.
Karaterler hakkında yazmaya başlayınca spoiler vermeye başladım bu yüzden yazdıgım yazıları sildim sadece fotograflarını atıyorum spoiler yemenizi istemiyorum :)
Nanami Momozono

Tomoe 

Mikage

Shinjiro Kurama 

Mizuki 

Onikiri ve Kotetsu


Amino Nekota

Kei Ueshima 

Narukami

Numano Himemiko

Ejderha Kral

Kamehime

Yukiji

Otohiko

Isobe

Yorum Gönder

0 Yorumlar