Kullandığım Garnier Ürünleri

Hassas bir cilde sahip olduğumu çogu zaman postlarımda yazıyorum.Bu yüzden yüzüm için kolay kolay kozmetik ürünleri kullanamıyorum.Hatta makyaj yapmak bile bazen zulüm olabiliyor bana.Fakat Garnier ürünleri benim cildime tuhaftır zarar vermedi.Bunun üzerine Garnier'ın diger ürünlerini de kullanmak denemek istedim.Her ay bir ürününü alıyorum ve cildime deniyorum.Şimdiye kadar 3 ürün kullanma şansım oldu 2 üründe hoşuma gitti.1 üründen hoşlanmadım...ve bu postum altında her kullandıgım Garnier ürünü hakkında yazı yazmak istedim.
 Saf & Temiz 3'ü 1 arada
Paraben içerir -150 ml
Bu ürün neredeyse bitti diyebilirim düzenli olarak her gün kullandıgım bir ürün içinden 2 tane test çıktı ilk testte cildim çok yaglı çıktı bunun üzerine haftada 2 kez maske diger kalan günlerde her gün bir seçenegini yapıyorum.2. testi yapmadım fakat cildimde siyah noktalar vardı onlar gitti çok parlaktı cildim matlaştı temiz bir görüntü elde ettim bunun yanında sivilce yani akneler vardı onları yok etti.Paraben içeren bir ürün oldugu için çogu insan kullanmak istemiyor ama tuhaftır ki paraben oldugunu bildigimiz çogu ürünü nedense kullanıyorlar sadece bu ürüne özel bir durum olmadıgını biliyoruz birde araştırmalarımda tam anlamıyla ispatlanamadıgı için zararları açıkcası düşündüm taşındım kullanmaya karar verdim.Memnunda kaldım.Tabi size kalmış kullanıp kullanmamak.Bunu baştan yazıyorum muhalefet olacaklar olabilir bilinçsiz olarak kullanmadıgım bir ürün bilinçliydim yani kullanırken.Her neyse ürünü maske yaptıgımızda 3 dakika bekletiyoruz peeling ve temizlemede sabun şeklinde kullanıyoruz.Yapımı ve bekleme süresi basit anlayacagınız.
Saf&Temiz NEEM
 ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ
Paraben içermiyor-100 ml
3'ü 1 arada ürünü kullanırken  bu ürün çıktı sanırım  aralık  filandı galiba keşfettigim zaman.Hemen araştırmaya başladım diger ürün paraben içerdigi için  bu ürünü nasıldır diye güzelce araştırdım.Paraben içermedigini ögrendigimde hemen kullanmam gerektigini düşündüm.Birde memnun kalınca  cildim açısından işe yarayınca  hemen  gidip aldım.Neem yapragı  ve çay agacı özlerini barındırıyor.Neem yapragı hindistanda kadınların güzelligi için kullandıgı bilinen bir  yaprak çay  agaçları özüde girince zengin bir  içerik sahibi olmuş.Kapakta  koruyucu jelatin var  bu iyi düşünülmüş  öncelikle bunu yazmadan edemicem.bunun yanında çok güzel kokuyor.Kullanımı da çok basit ıslak yüzüne azıcık köpürtüyorsun aynı sabun gibi yıkıyorsun oh mis.Sabah ,akşam yapınca daha etkili oluyor.3'ü 1 arada ile bayagı  yok ettigim  siyah nokta ve aknelerime bu ürünle birlikte biraz daha elveda dedim.Cildimi ferah  hissettirdi ve yumuşacık bir his elde ettim.Benim cildim aslında yaglı bir cilt ama bu ürün normal ve karma ciltler için bir ürün  yinede  tereddütlü yaklaşsamda cildime zarar vermedi ve memnun kaldım.Bence denenmeye değer bir ürün.

Arındırıcı Temizleme Jeli
Paraben içermiyor-150 ml

Moringa;tohumu suyu bile kirden arındırıp içilebilir kılması ile bilinen çiçekli bitkidir.
Bu üründen hoşlanmadım 4. gün kullanışımda yüzümü mahvetti sanırım bir süre hiç bir şey yüzüme kullanmamalıyım.Bugün 4. günümdü.Hassas ciltler yazdığı için ona güvenerek almıştım.İlk gün  biraz  benek oldu  önce çıkarır sonra yok eder genelde bu tarz şeyler onu düşündüm.3 gün böyle denedim.Bu gün  öğleden sonra kullandım.Akşam yüzüm kıpkırmızı oldu sanki bir şey alerji yapmış gibi yanıyor suratım bir sürü benek oldu.Sivilce gibi.Elmacık kemiklerim pul pul alnım şaplak yemiş gibi kıpkırmızı çenem kırmızı annem ne oldu suratına demese fark etmeyecektim aynaya bir baktım  mahvolmuş. Zaten cilt problemiyle uğraşıyordum tam oldu. Diğer 2 ürün sınıfı geçerken bu ürün  sınıfta kaldı. Fakat sizde farklı bir etkisi olabilir benim cildime uymadı diye sizde de aynısı olacak diye bir şey yok. Vaktiniz varsa deneyip görüşlerinizi benle paylaşırsanız sevinirim. 
post başka ürünlerle zaman içerisinde güncellenecektir.


Yorum Gönder

0 Yorumlar