Kuru Ciltler İçin Arko Nem Yoğun Bakım

 Daha evvel Arko Nem SOFT touch için bir post yazmıştım.2. kutuyu aldım hatta kullanmalara kıyamıyorum duruyor  baş ucumda. Arko nem'den memnun kalınca  soguklarda bastırınca annem içinde   arko nem serilerinden bir tane almak istedim.Çünkü annemin cildi aşırı kuru ve  dışarı çıktıgı zaman daha  kötü oluyor bazen  yüzünde  pul pul dökülmeler ve  el ve ayaklarında çatlamalar oluyor.Bu yüzden bu kremin iyi gelecegini düşündüm.Nitekimde düşündügüm gibi oldu.Krem hastası bir insan olarak   her tür krem bulundurmayı seviyorum.Bunlardan biri de artık Arko markasının kremleri oldu.Neyse kremden bahsedeyim biraz.Kremi yaklaşık 1 aydır her gün kullanıyor annem.Sabah ve akşam  olmak üzere ve etkisini gördü.Özellikle dışarı çıkarken  çok büyük yardımcısı oldu.Bu krem çok kuru ciltler için ve  Gliserinli bir krem.Ayrıca içerisinde  panthenol,e vitamini de barındırıyor. Panthenol genelde merhemlerde filan bulunuyor biliyorsunuz iyileştirici özelligi  oldugunu düşünüyorum bu yüzden,  bu şekilde çatlak olan bölümleri güzelce kapatıp e vitamini ile besliyor.Zaten gliserin oldugu için yumuşacık oluyor.Bunların hepsi birleşince zaten kremin  işe yaramaması  olmazdı.Annem kremden çok memnun kaldı. Bende  yaglı bir cilde sahip oldugum için kokusuyla  idare ediyorum  yani kokusunu çok seviyorum. Gliserin oldugu için sanırım yağlanma hissi veriyor.Fakat bacagıma uyguladım şuan kalıcı bir  yaglanması yok bir 5 dkk filan sonra  pek kalmıyor.Ek olarak el yüz ve vucut kremi olarak geçiyor yani sadece ellerde değil  farklı bölgelerde de kullanabilirsiniz.Çogu insan gibi benim pek Arko ile aram iyi değildi ama aldıgım  iki  ürününden de memnun kaldım.Denemeye değer bir ürün. Ben 4,90'a  aldım marketten  her yerde bulabileceginiz bir krem.Bu arada 75 ml bu krem.

Yorum Gönder

0 Yorumlar