Ocak Ayı Biterse


Ne ara 2015 oldu da ne ara 1 ay geçti vallahi anlamadım.Bu ay o kadar hızlı geçti ki anlam veremedim ne oldugunu her gün birbirinin aynıydı akşam mı sabah mı bir türlü çözemedim.

Sonuç olarak ben sadece bol bol kozmetik ürünü denedim ve bol bol anime izledim ha birde olmazsa olmazım üniversite sınavı için ders çalıştım.2008 lise mezunuyum ben aslında fakat yıllar sonra tekrar kendimi denemek istedim.Nasip kısmet dedim evde ders çalışmaya başladım.Normalde açık ögretim olarak Türk dili Edebiyatı 3. sınıfım fakat onu da üniversite sınavı ugruna dondurdum umarım bir yıl kaybım oldu diye gelecek yıl hayıflanmam.Şubat ayına girmemizle üniversite sınavına bir adım daha yaklaştım.Tabi bende bir yusuf yusuf durumu olmadı değil..Artık Şubat ayı içerisinde her gece yastıga bakımı koydugumda ''alekte movik movik'' durumlarım başlar.Çok heyecan yapan bir kişiligim oldugu için sınav zamanı yaklaştıkça huzursuz günler,karın agrıları ve psikolojik bunalımlara girerim ben.Yaşım oldu neredeyse 26 (25 yaşındayım) hala çocuk gibi bir heyecan bir stres oluyor bende.Kalbimin hızlı atması sebebiyle kalp ritim bozuklugu bile yaşayabilirim bu dönemde.Zaten yıllar önce gördügüm dersleri anlamak hatırlamak zor, birde şimdi sınav kaygısı başlar bende.
İşin özü ocak bitti ömrümüzden bir ay daha geçti bir ay daha yaşlandık bir ay daha bomboş bir hayat yaşadık..ve geriye dönüp baktıgımda bir taşın üzerine taş koymadıgımı fark ediyorum..ALLAH hepimizin sonunu hayır etsin.Umarım gelecegimiz parlak olur.Benim için dua edin olur mu sınavıma çok az kaldı en azından sıfır çekmeyim.

Yorum Gönder

0 Yorumlar