Orenchi no Furo Jijou (Anime)

Bu animenin tanıtımları fragmanları oynadıgı zamanlarda daha başlamadan herkes yaoi'nin kapalı hali bilmem ne dediler. Baştan yazayım yaoi'nin yanından ucundan bile geçmeyen bir anime .Belki 2. sezon olursa shounen ai yaparlar diye düşünüyorum ki çok zor bir durum gibi gözüküyor animenin işleyişine bakarsak. Bu animeyi izlerken çok eglendim kısa olmasına ragmen komik olmayı becerebilmiş çogu animenin vermedigi o espiri anlayışını ortaya sermiş bir anime.Bunun yanında çizimlerini çok sevdim.Romantizm pek aramayın iki erkek olmasına ragmen pek yalnız kaldıkları bölümler yok.Tamamen konu komedi üzerine yapılmış ama zaman zaman bakışlar ve ya hareketlerle shounen türünü iyi yansıtabilmiş bir anime olmuş.Balık adama zaten bayıldım 29 Aralık 2014 te serinin ilki son buldugu halde ben hala tatsumi diye geziniyorum evde.Seslendiren o kadar güzel tatsumi diyor ki benim için evde herkes tatsumi . Demek istiyorum ki tatsumi deyişini taklit etmeyi seviyorum.''Sarışın olmanın verdigi üzücü kader''iyle birlikte balık adamı sizinde seveceginizi düşünüyorum.

Orenchi no Furo Jijou (オレん家のフロ事情)


Tür:Komedi
Yönetmen: Sayo Aoi
Senaryo: Yuniko Ayana
Stüdyo: Asahi Production
Yapım Tarihi: 2014
Yayın tarihi: 6 Ekim 2014 -29 Aralık 2014
Bölüm sayısı: 13
Konusu:
Tatsumi bir gün kıyıda bir deniz adamı bulur onu iyileştirip  banyosunda  evcil hayvanı gibi bakmaya başlar.Başlarda Tatsumi çok zorlansa da zamanla bu balık adamla iyi arkadaş olmaya başlarlar.Zaman içerisinde birbirine alışan  bu iki karakter bir gün Wakasa'nın  ve Tatsumi'nin misafirleriyle birlikte komik bir hal almaya başlar.
Karakterler
Tatsumi
Kendi halinde sessiz bir adamken bir gün kıyıya vurmuş bir denizadamı bulur.Onu evinin banyosuna getirir ve yalnız hayatı birden tuhaf bir hale dönüşür.

Wakasa
Wakasa bir deniz adamıdır.Sarı saçları ve çatlak bir kişiligi vardır.Kız kadar saf olan Wakasa hayatının belli bir dönemini Tatsumi'nin banyosunda geçirir.

Takasu 
Takasu Wakasanın arkadaşıdır.O bir ahtapottur.Canı istedigi zaman davetsiz Tatsumi'nin banyosuna girebiliyor.

Mikuni
O elektirik şokları yayabilen suyu seven aç bir deniz anasıdır.Arada bir Wakasa'yı ziyarete gelir.

Maki
Banyonun 4. misafiridir.O bir salyangozdur.Tatsumi onu çocukların zorbalıklarından kurtarıp eve getirmiştir.Negatif kişiligine ragmen Tatsumi ona güzelce bakmıştır.

Kasumi
Tatsumi'nin küçük kız kardeşi,Wakasa hakkında farklı düşüncelere sahiptir. Bu yüzden abisini Wakasadan kıskanıp onu rakibi olarak görüyor.

Duck-chan(Narrator )
Wakasa'nın oyuncagı diyebiliriz.Plastik bir banyo oyuncagı olan ördek oyuncak animede hikayeyi anlatan karakterdir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Mən bunların hamısını/hepsini bir evdə düçünə bilmirəm :D Tam yapon anime qəribəliyi 0.o :D amma əyləncəlidirsə izləyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlencelidir işte kısa süresi ondan tadımlık bir anime oldu. :)

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)