renklitirtil Blogunun Artık Facebook Sayfası Var

Daha evvel facebook aç mesajlarının üzerine facebook blog hesabı açtım fakat zaman içerisinde farklı amaçlar için facebook sayfamın olması gerektiğini düşünmüştüm.Fakat açtıktan bir gün sonra sayfam amacın dışında bir amaca ulaştı benim blogumu takip edenler fark edenler teşekkür mesajları attılar.Çünkü blogları yoktu ve takip etmek zordu bunun yanında bloguma mesaj atamayanlar blogum hakkında öneri yapmak isteyenler ya da dizi hakkında fikir sahibi olmak isteyenler içinde bu durum işe yaradı.Bunların hepsinin yanında facebook hesabımı eklemeye çekinenler için de güzel bir alternatif oldu.2 ocakta blogumun sayfasını açtım fakat ancak bu zamana kaldı blogumdan takipçilerime haber vermek.
Geç olsun da güç olmasın değil mi :) Beni facebooktan takip etmek ,blogum hakkında öneri vermek ve ya blogum içerisinde takıldıgınız bir konuda yardım isterseniz çekinmeden mesaj atabilirsiniz.Hatta işi büyütüp beni tanımadıgınız için bana kimseye anlatamadıgınız dertlerinizi anlatabilirsiniz. Eleştirilere de açıgım ...

İyi akşamlar dilerim.

Yorum Gönder

0 Yorumlar