Uçuklu Dudaklar Vol Bilmem Kaç

Uçuk hakkında kaçıncı yazım artık onu bile sayamıyorum.Bitmek bilmeyen işgencemin sebebini araştırmak yerine iki tane uçuk kremi yazan doktorlara selam olsun ...Her neyse uçuk sezonunu ocagın gelmesiyle açmış bulunmaktayız.Dilimi ısırıyordum daha geçenlerde eylülden bu yana uçuk çıkmadı diye ama yeni yılın gelmesiyle vuruşunu yaptı bana.Sürekli uçuk hakkında yazıyorum ya aklıma şey geldi yine böyle bir uçuk yazısı yazmışım havalı havalı postumu yayınlamışım o sırada twitter hesabımdan sanırım biri özel mesaj atmıştı neden hep uçuk hakkında yazıyorsun minicik şey zaten uçuk 2 günde geçer diye.Benimde dün gece yatmadan önce o cümleler aklıma geldi ve geçtigimiz perşembe çıkan uçugumu bu güne yani 5. gününde fotograflama kararı aldım.
Gördügünüz gibi 5. günü olmasına ragmen ilk gün ki o heyecanını yitirmemiş coştukça coşmuş ve buruna dogru sarmaya başlamış bile.Birde bunun ilk gününü düşünün ne kadar şiş oldugunu ve sulu oldugunu ...Konuşmak bile istemiyorum hele yemek yemek tam bir işgence o sıcak çorba o ağıza girene kadar bin bir takla atıp ow ow sesleri arasında yemek yemek müthiş oluyor.Hele sabahları uyandıgımda biraz daha şiş oluyor ya süper oluyor.Krem sürerken acısını beynimde hissediyorum...Böyle acayip kötü oluyorum işte.Birde üzerine görenlerin ay ne oldu sana canım yazık sana acıyor mu demelerini dinlemek tek tek anlatmak harika ötesi bir şey.Bu sefer birde işin kötüsü bütün dudak çevrem kıpkırmızı oldu laf yerindeyse ciger gibi oldu pişti resmen anlam veremedim ve şimdi uçuk çevresi sanki biri yumruk atmış suratıma morarmış artık sararma aşamasına gelmiş gibi olmuş fotografta ne kadar belli oluyor bilmiyorum. Yanak ve gözlerde şiş ayrıca.Böyle bir durumda nasıl yazı yazmam söyleyin bana resmen isyankar yapım ortaya çıkıyor uçuk çıkarttıgımda.Bu yüzden de hemen içimi boşaltabilecegim bir yerler arıyorum en iyi yerde blogum.Hatırlıyorumda lisede bi çıkmıştı alt dudagım bu sefer çenemin altına kadar bütün çenemi kaplamıştı kabuk bağlayınca alt dudak çeneme yapışmış agzımı kapatamıyordum hatta tükürüğümü toparlayamıyordum...ve bunları anlattıgım halde artık iki ayda bir böyle bir şey geçirdigim halde doktorlar bunun sebebini bi araştıralım ne bilim belki farklı bir şeydir demiyorlar.Hangi doktora gidersem gideyim hep krem hap bitti gitti.Bi keresinde doktorun biri bu ilaçları sürünce içince bi daha çıkmayacak demişti.Geçtikten 15 gün sonra tekrarlamıştı.Bunun gibi uçukla ilgili çok fazla anım var anlatmaya kalksam sayfalarca yazı yazabilirim hatta işi abartıp uçukla ilgili kitap bile çıkarta bilirim.O derece artık hayatımla bütünleşmiş durumda uçuklarım.Neyse bir başka uçuk yazısında görüşmek üzre esen kalın ve asla uçuk çıkartmayın.

Yorum Gönder

0 Yorumlar