Uyku Problemleri


Günde 12 saat uyusam uyuyorum.Hayatımın yarısı uyku halinde geçiyor.Üzerimde hep bir yorgunluk hep bir üşengeçlik mevcut.Hayatım boyunca bu hep böyle oldu.Lise bitene kadar bütün egitim boyunca akşam 7'de yatar sabah 7'de kalkardım.İstikrarsız bu bu şekilde oldu. Son sene dershaneye gittim.Öğleden sonraydı dershanem bu seferde gidene kadar uyumaya alıştım.Hatta keşke üniversite sınavı ögleden sonra olsun diye dua etmişligim de vardır.Sonra bir ara sınavdan sonra düzene girer gibi oldu bu seferde gün içinde şekerlemeler başladı.Bu olaya dur demek demek bir zaman sonra gece 1'de yatıp sabah 9 gibi kalkmaya başladı.Gün içinde uyumak yerine uyku hali gelince dışarı çıktım.Bi ekmek aldım ne bilim bi çevreyi dolaştım filan öyle kapadım arayı.Bu aralarda şey oluyor gece 4'ü bulmadan uyuyamama gündüzde 10 demeden uyanma ama çok tuhaf uykumu almış uyanıyorum.Sınav yaklaştıgı için psikolojik oldugunu düşünüyorum.Bu uyku için doktora bile gittim ben yok arkadaş bir düzene sokamadım.Hayatımı planlı yaşadıgım halde uykuyu bir türlü plana sokamadım.Şimdi bunu niye yazdıgıma gelince;
Bu hafta içi ortalıkta olan gripten payıma düşeni aldım.Kaç gündür laf yerindeyse yatak döşek yatıyordum.Bu günde sanırım hastalık çıktı benden .Uyandım kahvaltı yaptım işte günlük bakımlarımı yaptım.Sonra bi ara uzanayım dedim bir uyumuşum şimdi uyandım.Şimdi beni bıraksalar tekrar uyur yarın sabaha filan uyanırım herhalde.Bu arada ben uyurken bu gün cuma oldugu için annem sınavım için Kur'an okutmuş bütün komşular gelmiş...ve benim hiç birinden haberim olmadı üzerine horlamama uyandım ve ev kalabalıktı uyandıgımda.Rezillige bakar mısınız?Salondan girişli odam birde kim bilir nasıl horlamamı dinlemişlerdir komşular.Bu postu da o uyku haliyle yazayım diye düşündüm aslında merak ettigim bir konu var acaba uyudugu zaman derin uyuyan ,uyuyamadıgında da tam uyuyamayan benim gibi olan var mı yoksa ben de mi bi tuhaflık var?

Yorum Gönder

2 Yorumlar

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)