Benri El ve Vücut Kremi

Gratis'e yolu düşünler bilirler minik minik testerlar vardır bir bölümünde.O bölümden denemek amaçlı aldıgım el ve vücut kreminin deneyimini anlatıcam bu gün sizler için.Kayısılı ve frambuazlı iki çeşidi vardı ben frambuazlı olanından aldım.Kayısılısı için daha iyi diyorlar.
Kremden bahsetmek gerekirse;
Küçücük bir parça alıp elimize yaymamız yetiyor.Minicik bir parça bile hemen elimizde güzel hisler oluşmasına sebep oluyor.Sürdükten hemen sonra güzel parfümlü diyebileceğimiz hoş bir koku etrafa yayılıyor.Frambuaz aromasının yanı sıra farklı parfümlü bir kokusu var bundan çok hoşlandım.Hızlı kuruması elde yağlanma yapmaması içerisinde ikinci bir koruyucu kapak olmasından ayrıca hoşlandım.Her kremde oldugu gibi bu kremde maalesef paraben içeriyor.Zaten paraben içermeyen çok az kozmetik ürünü var piyasada o yüzden Her zaman ki gibi paraben içeriyor aman kullanmayın gibi şeyler söylemeyeceğim.Kullanmayın dersem hiç bir ürünü kullanmamanız lazım değil mi? Mantıga aykırı olur.Her neyse ben kullandım memnun kaldım.Kullanmanızı tavsiye ederim. Okuduğum kadarıyla her cilt tipine uygun bir kremmiş bununla ilgili bir ibare yok yani her hangi bir cilt tipini işaret etmemiş.Fiyatına gelirsek ben Gratisten bu 35ml'lik nemlendiriciye 1 lira verdim.

Yorum Gönder

0 Yorumlar