Anime de Kutsal? Ne Demek

Çevremde ki bütün herkes bu yazıyı gördüğüm zaman gözümü döndürdüğümü iyi bilir.Çoğu zaman kim buldu bu soruyu diye kızdığımda olur.Cidden hangi insan evladı buldu bu ''Kutsal?'' sorusunu çok merak ediyorum.Anime izliyorsanız ve ya Anime sayfalarını takip ediyorsanız bolca altında ki yorumlarda ''Kutsal?'' sorusunu görebilirsiniz.Peki bu Kutsal nedir?


Kısacası anime izleyen belli bir kesim bilmedikleri bir anime içeriği gördüklerinde -''Bu animenin adı ne?'' yazmak yerine -''Kutsal?'' yazmayı tercih ederler.Böyle yazdıklarında anime kültürüne daha hakim olduklarını sanırlar. Sonuç olarak anime izliyorsanız lütfen bilmediğiniz bir anime olunca ''Kutsal?'' yerine güzel Türkçemiz de olan o soruyu sorunuz ''-Bu animenin adı nedir?''Bence daha samimi, sağlıklı, olgun bir soru sormuş olursunuz.
Sizleri kırdıysam yanlış bir şey yazdıysam affola ama cidden rahatsız edici bu soru. ^_^
Not:
Bu posta sürekli olarak kutsal nedir kelimesinin suyunu çıkaranlar geliyor. Zoruna gitsin bence de, tek ben değil otaku olan Türklerin çoğu böyle düşünüyor. Google'a yaz bir bak kim ne yazıyor sonra gel buraya ahkam kes. Her şeyin suyunu çıkardığınız gibi bununda suyunu çıkarırsanız millette böyle görür sizi. Ayrıca bu yazıyı üzerinize alıyorsanız da önce kendinizi sorgulayın, gelip yazıma bik bik yazmayın. 

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Ya ben de iki saat durdum düşünüyorum, bu kutsal ne diye... Kullananlar çoğu 12-14 yaş arası :P Büyük ihtimalle de 'slm, nbr' gibi kısaltmalar yapan kesimden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok yaş sınırı yok bazen koca koca insanların yazdığını görüyorum.Dünya'da çeşit çeşit tipik insan var yukarıda yazdıgım gibi; ''Böyle yazdıklarında anime kültürüne daha hakim olduklarını sanırlar.'' tamamen sürü psikolojisi işi bu. :D

      Sil
  2. Çok teşekkürler bende görüyorum sürekli nedir diye düşünüyordum. :D

    YanıtlaSil
  3. resimdeki animenin ismi ne

    YanıtlaSil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)