Çocuğu Araba Çarptı

Ben bu mahallede yaşayan anneleri anlayamıyorum.Yıllardır ciddi anlamda beyin mekanizmalarını çözmeye çalışıyorum.Zaman zaman empati kurmaya çalışsam da olmuyor ya bende problem var ya da bu kadınlarda.Şimdi ramazan geliyor 12 yaş altı kız ve erkek çocukları sahura kadar hani davulcu geliyor ya o saate kadar dışarıda bağırıp çağırıp oyun oynarlar.Çocuk dediğin 10 da yatakta olmalı kuralı bu mahalle için geçerli değil sanırım.Neyse olayı anlatayım öncelikle;

Benim oturduğum daire yola bakıyor ön tarafta bu yüzden maalesef çocuklu bir aile olmasak da bütün yaz evimizin içinden çocuk sesi eksik olmaz çığlık sesleri yüzünden kusacak duruma geliriz.Çocuklara kızarız ama asla dinlemezler 2 dakika sonra tekrar ses başlar.Anneleri genelde sorumsuzdur benim başımdan gitsin rahat olsun tekniğini uygularlar.İlgi o anlar da sıfırdır.Evlerinde ne yaparlar bilinmez.
Dün de o günlerden bir gündü. Akşam 9 suları yine çığlıklar oyunlar oynanıyordu.Bende ütü yapıyordum hava biraz sıcak diye salonun camları açıktı.Acı bir ses ve büyük bir çığlık geldi. Yan apartmanın tam karşısında gri renkli güzel bir araba durmuş bir kaç kişi hızla toplanmış ve arabadan takım elbiseli bey efendi bir adam çıkmıştı.Adam kendini anlatmaya çalışıyor fakat kalabalık tam anlamıyla izin vermiyordu. Çocuk; adam yoldan gelirken birden önüne atlamış ve arabanın yan tarafına kendini vurmuştu.Adam yavaş geliyormuş ki çocuk sadece düşüp hafif kafasını çarpmış.Hemen ambulans geldi,ardından polis belki 12'ye kadar polis çocuktan sonuç beklemek amaçlı o araba ve sahibini olay yerinde tuttu.Sanırım çocuğun durumu iyi hiç bir haber daha çıkmadı yakınlarının da sesi geliyordu demin.Olağan bir durum yok yani.



Olayın üzerinden şimdi düşünüyorum da bazıları deli gibi araba sürüyor özellikle gençler ya bey efendi ve yavaş gelen adam olmasaydı ve ya yana değil de tam önden çarpıp altına alsaydı? Kafasını yere çarptığında ya hasar oluşsaydı?Suçlu kim olurdu öne atlayan çocuk mu , sorumsuz annesi mi yoksa yolunda giden zavallı şoför mü?Ben cidden anneleri anlayamıyorum her gün haberlerde cinsel istismar haberleri kaçırma haberleri varken bu kadar rahat nasıl davranabiliyorlar anlayamıyorum.Hele ki bizim burası halı saha ve lise var yakında kimin gelip gittiğini bilemezsiniz.Çeşit çeşit acayip insanlar geliyorlar.Umarım bir daha böyle olaylar yaşanmaz annelere ders olacağını sanmıyorum ama siz siz olun hava kararmaya başladığı an çocuklarınızı ne olursa olsun eve alın.Çünkü öyle bir devirdeyiz ki her an ne olacağını bilemezsiniz.Ne demişler bu devirde babana bile güvenme.

Yorum Gönder

0 Yorumlar