Dolly Ki Doli (Film)

Başından sonuna mükemmel bir filmdi.Sonam Yedi Kocalı Hürmüz'ü mübarek.Kaç tane adamla evlendi sayamadım ama üçü başına iyi bela oldu bunu bilirim.
Sonam Kapoor hep böyle çatlak rollerde oynuyor,iyi de rol yaptığından yakışıyor.Kızımız erkeklerle evlenip güzel bir düğün yaptırıp o gece herkes uyuyunca ne var ne yok toplayıp kaçan dolandırıcı bir gelini oynuyor.Çetesiyle birlikte il il gezip gözüne kestirdikleri zayıf(!) kişilikli erkekleri bulup tuzağına düşürüyor.Çoğu izleyici ben sonunu beğenmedim yazsa da bu yorumlara tamah göstermeyin.Çünkü başından sonuna film çok eğlenceli ve yüksek bir filmdi.Hiç durağan aman sıkıldım diye bileceğiniz bir tarafı yoktu.Müzikleri pek beni etkilemedi hatta hatırımda kalan bir şarkıda olmadı ama ona rağmen kurgusu işleyişi konusu çok güzel bir filmdi.Rajkummar Rao,
Pulkit Samrat ve Varun Sharma'yı hiç izlemedim ilkti ona rağmen çok sevdim oyunculuklarını.Üçü arasında en sevdiğim oyunculuk Rajkummar Rao'nun (ilk koca) oyunculuğuydu.Bence izlenebilir bir film vaktiniz varsa hint filmlerini seviyorsanız bu 2015 model filmi kaçırmayın derim.
Dolly Ki Doli

Tür:Romantik,Komedi,Suç
Yönetmen: Abhishek Dogra
Yapımcı: Arbaaz Han ,Malaika Arora Khan
Senarist:Umashankar Singh,Abhishek Dogra
 Şarkı: Sajid-Wajid
Arkaplan: Sanjoy Chowdhury
Sinematografi: Saurabh Goswami
Düzenleme: Hemal Kothari
Üretim şirketi:Arbaaz Khan Productions
Dağıtımcı: Kinesis Films
Yayın tarihi: 23 Ocak 2015
Süresi: 100 dakika
Ülke: Hindistan
Dil: Hintçe
Konu:
Dolly geçmişte yaşadığı şeyleri bir kenara bırakıp yaşadığı şehri terk eder bu sırada yolculukta birileriyle tanışır.Bunun üzerine tanıştığı kişilerle birlik olup zengin ve saf erkekleri kandırarak sahte evlilik yapar.Düğün gecesi herkes uyuduktan sonra düğünde takılan takıları çalarak yeni bir av peşine düşer.

Oyuncular:
Sonam Kapoor / Dolly/Madhuri/Priya/Bhagyashree
Rajkummar Rao / Sonu Sherawat
Pulkit Samrat / Robin Singh
Varun Sharma / Manjot Singh Chadda
Mohammed Zeeshan Ayyub / Raju
Saif Ali Khan / Prens Kunwar Aditya Singh (konuk oyuncu)

Yorum Gönder

0 Yorumlar