Hasee Toh Phasee (Film)

Başta ben bu filmi anlamadım kızın hareketleri bir acayipti sinirli gibi elini kolunu koyacağı yeri bilemiyordu.Filmi sonra sonra çözdüm.Meğer kız hap bağımlısıymış.Parineeti rolünü öyle iyi yapıyordu ki gerçekte de öyle bir insan olduğunu sanırsınız,o derece inandırıcıydı.Sidharth'ı Ek Villain filminden sonra bu filmde görünce bir tuhaf oldum.Yani rolü çok iyiydi fakat izleyenler bilir orada daha ağırdı burada biraz hoppala ama yakıştırdım.İkilinin ilişkisinden çok hoşlandım çok uyumlu çift olmuşlardı.Biraz çatlak bir filmdi ama akıcıydı.Komik sahneleri çoktu ama romantizmde bence hat safhadaydı.Film izledikçe güzelleşen filmlerdendi.Sidharth'ın sempatikliği,Parineeti'nin rolünü iyi oynaması filme sıcaklık katmış ve izleyiciyi kendine çekmişti.Uzun bir film olmasına rağmen bana yetmedi finalden sonrasını da çekseler güzel olurmuş.Vaktiniz varsa izlemenizi tavsiye ederim.
Hasee Toh Phasee (She Smiles, She's Snared!)

Tür:Romantik,Komedi
Yönetmen: Vinil Mathew
Yapımcı: Karan Johar ,Vikas Bahl,Vikramaditya Motwane,Anurag Kashyap
Senaryo: Harshavardhan Kulkarni
Müzik : Vishal-Shekhar
Arkaplan:Amar Mangrulkar
Sinematografi: Sanu John Varughese
Düzenleme:Shweta Venkat
Üretim şirketi :Phantom Films,Dharma Productions
Dağıtımcı:AA Films
Yayın tarihleri: 7 Şubat 2014
Süresi: 141 dakika
Ülke: Hindistan
Dil:Hintçe
Konu:
Meeta Çin'de yaşayan sorunlu bir genç kadındır.Yıllar sonra kız kardeşinin düğünü için Hindistana döner.Fakat yıllar önce evden kaçarken tanıştığı adam kız kardeşinin müstakbel eşidir.Meeta yıllar önce evden kaçtığı için ailesi onu kabul etmiyordur.Bunun üzerine Meeta'nın kız kardeşi düğün gününe kadar onu müstakbel eşi Nikhil'e emanet eder.
Oyuncular:
Sidharth Malhotra/ Nikhil Bharadwaj 
Parineeti Chopra/ Dr. Meeta Solanki Bharadwaj 
Adah Sharma/ Karishma solanki 
Manoj Joshi / Meeta ve Karishma Babası - Devesh solanki 
Sharat Saxena/ Nikhil'in Baba - S.B Bharadwaj
Neena Kulkarni/ Nikhil'in annesi
Samir Sharma/ Nikhil'in kardeşi 
Anil Mange/ Abhinandan 
Bobby Darling/ Şarkıcı 
Samir Khakhar /Alpesh Bhai Solanki 
Sunil Upadhyay/ Salim 
Tinnu Anand/ Mukesh Adnani (Özel Görünüm)
Garvita Sharma/ Amrita 
Karan Johar (Özel Görünüm)

Yorum Gönder

0 Yorumlar