renklitirtil Tatilden Döndü

Beni özlediniz mi ya da merak ettiniz mi bilmiyorum ama ben tatilden döndüm.Sessizce gidip gelmeyi planlamıştım.Hatta gitmeden önce yokluğumu aramayın diye planlı yazı yazarak sanki buradaymışım havası da vermeyi ihmal etmedim.Ayın 7 sinden 14 üne kadar biraz kafa dağıtmak,biraz da kendimi denemek amaçlı kısa bir Karadeniz Ereğli tatiline çıktım.Aslında bu gezi şu mimden çıktı.tıktık
Mim yılbaşına yaklaştığı (yılın ikinci yarısı)  zamanlar oluşturulmuştu bende cevaplamıştım.En az beş hedefimizi yazmamız lazımdı bu 5 hedeften sadece odamı dizayn etmek kaldı onun içinde çabalıyorum tam anlamıyla içime sinmedi onun harici şuan bütün hedeflerimi gerçekleştirmiş bulunuyorum.Bir iki kilo fazlalığı saymazsak (O da kapıda hedefin tamamlanmasına az kaldı).Her neyse bu tatil buradan doğru yola çıktı.Tam 5 yıldır sorunlarım sebebiyle evden bir yere gitmek istemiyordum.Artık ruhumun iyileşmesine doktorun değil, kendimin yardımı olmasına inandığımdan bir denemek istedim.Ve sonu olarak başardım.Günden güne kendimde değişiklikler görmek iyi hissettiriyor.Evet ben artık 5 yıl önce ki düşüncelerde olamam aynı yaşam tarzını güdemem ama gidebildiğim yere kadar gitmeyi planlıyorum.Yavaş oluyor, aşama aşama, küçük küçük...Ama şuan ki durumum bile benim için çok zor gözüken bir yoldu.Her halde ben artık hayatımın sonuna kadar böyle olacağım diye düşünüyordum.Eğer ki hayata karşı zayıfsanız,korkularınız varsa,ben isterim ama yapamam diyorsanız,korkmayın.İnanın bana cesaret etmeden denemeden yapıp yapamayacağınızı bilemiyorsunuz.Ben bu aşamada da yüzümün akıyla çıktım.Şimdi sırada başarmam gereken önümde ki kurallar var.Bakalım hayat bana ne gibi zorluklar gösterecek, ne gibi ödüller verecek.Her şeye rağmen ben doğru şekilde iyileşiyorum.Tatil anılarımı gördüğümü gezdiğimi bir başka yazıda anlatacağım..Beni bekleyin anacım.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Aslında hiç bir yorumu yayınlamamış olmandan buralarda olmadığın anlaşılıyordu, yani sherlock sezgilerimi kullanarak anlamıştım ki ben =P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay çok zekice bak onu düşünememiştim. :D Evet yorumlardan anlaşılabilirdi değil mi? :D

      Sil
    2. Aslında böyle tanınan bi blog olmasan anlaşılmazdı da, senin yazılarının bu kadar yorumsuz kalmış olması mantıklı değildi =)

      Sil
    3. Daha detaylı düşünmeliyim bir dahakine bak bunlar benim aklıma hiç gelmemişti. :D

      Sil
  2. neyseki hayirlisiyla geri dönmüssün :) tatile cikmis olmana senin adina sevindim :D evet hergun girip yoruma cevap gelmis mi diye bende bakiyordum ama tatile cikmis oldugun aklima gelmemisti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok beklettim değil mi ? Valla kimse kusura bakmasın yanıtlamak isterdim ama internette girebileceğim bir aracı yoktu.Aslında iyi de oldu benim için bu durum kafam dagıldı. :3

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)