Dedikodu// CNBLUE Grubu İstanbul'a Geldi

Asya Pasifik Şarkı Yarışması'na geçen yıldan itibaren Türkiye'de katılmaya başladı.Geçen yıl maNga grubu ülkemizi temsil etmişti.Bu yıl ise Murat Dalkılıç temsil etmeye hak kazandı.Yarışma festival havasında olduğu için kazanan olmuyor.Yarışmanın amacı Asya ülkelerinin birbirini tanıması ve yakınlaşması diyebiliriz. Geçen yıl Kore'nin temsilcisi 
Girl's Day grubuydu.Bu yılda CNBLUE temsilci olmaya hak kazandı.İşin güzel yanı bu yıl ABUTV'nin İstanbul'da yapılacak olmasıydı.Festival'i 63 ülkeden 250’den fazla yayın kuruluşu yayınlayacak.Bu da ülkemiz için güzel bir  tanıtım olacak.
Gel gelelim  başlığın içeriğine;
CNBLUE bu gün  itibariyle 5 saat önce ülkemize giriş yapmış durumda.Bence onların bile beklemediği bir izdiham ve ilgi yaşanmış hava alanında.Bayagı bayagı  üyeler izdiham yüzünden ezilme tehlikesi yaşamışlar.

Bu duruma bir yönden sevindim,bir yönden üzüldüm.Böyle  ilginin olması çok sevindirici bir durumdu.Çünkü düşününce Türkiye'de ki kitlenin büyüklüğünü göstermiş oldular.
Fakat üzüldüğüm nokta şuydu;
Bu kadar  kötü davranışlar hiç hoş olmamış.Daha sakin  bir şekilde karşılanabilirlerdi.Üyelerin bu duruma düşürülmesi açıkçası beni çok üzdü.Umarım yanlış bir tanıtılma söz konusu olmamıştır.Kötü bir izlenim yaratıldığını  düşünüyorum.Boice günlerdir uğraşmışlardı onlar için bu durum  çok kötü oldu.Ben bile başka bir  grubun fandomu olduğum halde çok utandım kaldı ki,Boice nasıl duruma düşmüştür nasıl utanmış ve üzülmüşlerdir.
Her neyse;
CNBLUE'nin gelmesiyle  Twitter'da da çok ilgi gördü ve  gündeme girdi.

Yüz kızartıcı durum bir çok yerde haber olarak yazıldı.
Örnek:
Festivale gidemeyenler için duyuru:
TRT Müzik  festivali Canlı yayınlayacak.
28.10.2015 Tarihli Yayın akışı:

Aslında normalde biliyorsunuz benim fotoğraf paylaşmam gerekliydi,fakat  paylaşmama  kararı aldım  paylaştığım videoyu izledikten sonra şevkim kırıldı,bu yüzden bütün gelişmeler için  facebook Türkiye sayfasını  takip etmenizi öneririm.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ahh ben de orada olup izdihamı desteklemek isterdim hehe :) Yong Hwa'dan bir makas alamayacağım ya yanarım yanarım buna yanarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''orada olup izdihamı desteklemek isterdim'' Şaka değil mi bu ? Bir daha ki seferi inşallah. :3

      Sil
  2. İzlediğim en korkunç videoydu bildiğin her önüne gelen ellemeye çalışmış, ben de ordaydım ama sürüklenmekten bu kısımlara vakıf olmamamışım, inanamıyorum adamların yaptığı surat falan sonuna kadar haklılar, yine iyi davrandılar :(
    İnşallah bir daha gelmek nasip olursa böyle şeyler yaşamazlar, yaşamayız :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yaşamazlar.Üzücü görüntünün ardından maalesef sosyal medyada taciz hala sürüyor.Özellikle üyelerin sns hesaplarında paylaştıkları fotoğrafların altı hayli bir saygısızlık örneği olmuş durumda. + Murat Dalkılıç ve Ece Vahapoğlu üyelerle fotoğraf çekildi diye yazmadıklarını bırakmadılar. Üyelere saygı olmadı kwndi ülkemizin ünlülerine saygı olmadı ama keşke Türk Boice'ye biraz saygı olsaydı.

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)