Dedikodu// Donghae Asker Oldu

Hamsiden sonra Balığı'da yolcu ettik.Üst üste gelince asker yolcuları ELF'ler serseme döndü.Neyse ki Siwon'un daha koskocaman bir ayı var o zamana kadar bu kafa karışıklığımız bu sersemliğimiz biraz olsun geçer diye düşünüyorum.Donghae sessiz bir şekilde askere gitmeyi tercih edenlerden oldu.Yani;her hangi bir hayran buluşması ve ya bir etkinlik olmadan direk olarak teslim olmaya karar vermiş.Zaten daha evvelde yanlış hatırlamıyorsam bunu belirtmişti bu durum beklenilen bir şeydi.İşin tuhafı aynı zamanda bu gün Donghae'nin doğum günü olması.(Doğum gününde askere mi gidilir sende) Sosyal hesaplarda ortalık karışmış durumda yarısı doğum günü kutlamasına devam ederken yarısı karaları bağlamış üzüntülü güncellemeler yapıyorlar.Zaten karışık olan kafalar daha bir karışmış durumda.Beklenilen bir durumdu bu ama hazırlıksız gibi mi yakalandık ne oldu anlamadım.Her neyse Donghae içinde 1 yıl 9 aylık bir serüven başlamış bulunuyor.İnşallah zor geçmez ve hızlı bir şekilde onun için zaman akıp gider.Asker polis olacağı için pek fazla zorlanacağını düşünmüyorum ama belli de olmaz.Balık bu her yerde kendini sevdirir diye düşünüyorum.Hüzünlü bir günde olsa gurur verici bir günde bizim için.Seninle gurur duyuyoruz balık.Umarım sağ salim geri dönersin,ELF'ler her zaman seni bekleyecekler ve sevecekler..




[Donghae Banner]
*Donghaemiz, lütfen 21 ay boyunca ona iyi bakın ve lütfen onu güzel bir şekilde geri gönderin
*Donghae-ya, doğduğun için teşekkürler ~!!
*2017'de de bir araya gelip doğumgünü partini yapalım!
*Oppa, Doğum günün kutlu olsun ~Her zaman seni özleyeceğiz,21 ay sonra bir daha asla ayrılmayacağız
*2017 tarihinde kalbimin 10.15 çıkışında yeniden buluşalım
Seni bekleyeceğiz
*Sen benim herşeyimsin, sen benim en birimcimsin
*Donghae ile birlikte kalbimde askere gidecek.


Twitterda: #WaitingForDonghae
Donghae Hesapları:
Twitter : @donghae861015

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Eunhyukun getdiyi bir vaxt ilk aglima gelen Donghae niye getmedi olmusdu :D en yaxin dostlar olduqlari ucun elbette :P xebere sevindimmi ne :D eyni zamanda gelecek butun uzvle bele daha yaxsidi. ;) bir de Siwona yeni dramasi she was pretty de heyranam ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kankalar,gitmeleri iyi oldu aynı zamanda Siwon'da gidecek 19 kasımda.Siwonu sevmene çok çok sevindim. :D

      Sil
  2. Bu ELF yazdığın nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yani anlamadım?

      Sil
    2. ELFLER SERSEME DÖNDÜ YAZMİŞSİN ya onu soruyorum

      Sil
    3. ''ELF nedir?'' ve ya ''ELF ne demektir?'' diye sorduğunu baz alıyorum.
      E.L.F, Super Junior grubunun resmi fan klübüdür. "Hep Kalıcı Arkadaşlar" demektir. Açılımı: EverLasting Friend.

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)