Dedikodu// Eunhyuk Asker Oldu

Bu yıl gidecek son 3 askerimizden bir tanesini gün itibariyle yolcu ettik.Sungmin ve Shindong'tan sonra asker sayımına Eunhyuk'da katıldı.
Biraz buruk,biraz gururlu şekilde, Kore'de hayranları eşliğinde orduya teslim oldu. Perşembe günü dağıtımını alıp 16 Ekim pazartesiden itibaren 5 hafta boyunca 102 Chuncheon Bochungdae'de eğitim taburunda temel eğitim (acemi birliği) alacak.1 yıl 9 ay sürecek olan askerliği boyunca umarım çok zorluk çekmez.Bu gün geç saatlerde kalktığımdan tam anlamıyla yetişemedim bu yüzden şuan böyle balık gibi bilgisayarın ekranına bakıp duruyorum.Dünden bu yana bir burukluk yaşıyordum fakat diğer üyelerden eğitimli olduğumdan pek fazla takmamaya çalışıyorum.Her üyenin gidişinde sanki bir kardeşimi abimi askerle uğurluyormuş gibi üzülüyorum çok farklı duygular yaşıyorum.Keza Eunhyuk'ta da öyle oldu.Böyle günlerde keşke hiç yaşları büyümese diye düşünüyorum,fakat bir yandan da askere gittiği için hele de aktif bir askerlik yapacağı için ayrı bir gururlanıyorum.Kore'de askerlik çok önemli.Özellikle aktif askerlik yapan idoller halkın gözünde daha bir seviliyor,övgü alıyor.Bu yüzden Eunhyuk'a bu dönem artı olarak geri döneceğini düşünüyorum.Umarım döndüğünde adının anıldığı şeylerden arınmış halkın gözünde yeni bir sayfa açmış olarak döner.Bu yüzden biraz da seviniyorum iyi ki aktif askerlik diyorum.Yazımdan da anlayacağınız gibi kafam çok karışık.Umarım sağ salim geri döner. ELF'ler her zaman onu bekleyecekler ve sevecekler..
Eunhyuk'ın askerlik uğurlamasına üyelerden Kangin ve Leeteuk katıldı. Siwon dizi çekimleri nedeniyle katılmadı.Diğer üyelerin ise katılmama sebepleri belirsiz.
Gördüğüm kadarıyla bayağı bir güzel ve buruk bir uğurlama olmuş.Daha fazla  bilgi ve fotoğraf için  takip edebilirsiniz.tıktık
Sadece bu da değil;
[Bundan Sonra ki yazıların Kaynagı:Super Junior - Turkish Sapphire Blue]
Eunhyuk için hayranları tarafından bannerlar açıldı:
1. Hamsiyse ne olmuş! Güçlü hamsi ülkeyi korumaya gidiyor!
2. Bayım, döndüğünüz gibi renkli ayakkabı giyin lütfen.
3. Farklı yerlerde olabiliriz ama aynı ayın altında seni unutmayacağız.
4. Biz sadece 55123200 saniye görüşemeyeceğiz.

ay şeklinde banner balon yaptırıp bu balonu hayranlar uçurmuşlar. kaynak:tumblr

SM duyurusu : 
SM 13.10 tarihinde gerçekleşecek Eunhyuk’un uğurlamasıyla ilgili açıklama yaptı

http://superjunior.smtown.com/Link/Board/6911440

Yer: 102 Chuncheon Bochungdae (춘천 102보충대) 

Gelecek olan hayranların, orada belirlenen kurallara uyması gerektiğini unutmamaları.
Diğer askerlerin de aileleri olacağından, aşırı kalabalıkta olabilecek her türlü kazalara karşı dikkatli olmaları. 
Personel tarafından belirlenen alanın dışına çıkmamaları. 
Ayrıca park alanı olmadığından hayranların özel araçlarla gelmemeleri, toplu taşımayı kullanmaları. 
Askeri kampa SADECE AİLELERİN alınacağı, hayranların içeri girmeye çalışmaması. 
SM çalışanları hayranların kendilerine dikkat ederek havaya uygun giyinmelerini de istedi. 


cr: tinyyhae

DQtyonok @TRSapphireBlue

Netizen yorumları:

Twitterda : ‪#‎WaitingforEunhyuk‬ tagıyla destek olabilirsiniz.
Eunhyuk Hesapları:
Twitter: @AllRiseSilver

Yorum Gönder

0 Yorumlar