3.Yurt Dışı dresslink Alışveriş Kargom Geldi

Sonunda beklediğim kargom bu gün güvenle elime ulaştı.Bende beklemeden hemen fotoğraflayıp blogumda sizlere yayınlamak istedim.3. kez dresslink sitesinden alışveriş yaptım ve yine çok geç kalmadan ürünler elime ulaştı.Kargomu takipli istedim,buna göre kargo takibime baktığımda Kasımın 2 sinde ürünler kargoya verilmiş.Ayın 17 sinde ülke sınırlarına girmiş,aynı gün gümrükten İstanbul PTT şubesine gelmiş ve dün Ankara'ya gelmiş.Bu günde evime teslim edildi.PTT ağır ayak olmasa daha erken teslim söz konusu olurdu.Bu sefer aldığım ürünlerde ayak törpüsünün kutusu ezilmiş ve PTT yapışkanlı bandı üstüne yapışmıştı.PTT aşk olsun bu nasıl kargo getirmek böyle, azıcık dikkat etsenize sinir oldum size.ALLAH'tan ayak törpüsüne bir şey olmamıştı.Artık benim kargonun üzerine başka ağır kargomu koydular ne koydularsa.
***
Her neyse bakalım neler almışım;

Bu sefer hediye amaçlı bir alışveriş yaptım.Kendime hiç bir şey almadım.İlk önce annemin doğum günüydü,ardından kuzenimin bende ikisi için bir şeyler almak istedim.


Ayak Törpü Makinesi Neden Pahalı?
Bu ayak törpüleri çok popüler oldu biliyorsunuz ama maalesef ki bizim ülkemizde çok pahalı.Uzun zamandır indirim kolluyordum.Ne yazık ki o indirim bir türlü yaşanmadı,bende site de görünce almak istedim.Kaliteli gibi görünüyor şuan da.4 tane kalem pille çalışıyor ve fiyatı 9.99 dolar. Kargoyla birlikte 12.89 oldu,Türk lirasıyla 37 lira civarı.79 ve üstü para vermek yerine buradan temin etmek daha mantıklı geldi.

Yine bir Ugg Meselesi;
Uggları kuzenim için aldım.Benim kuzenim engelli ve çok tatlı bir çocuk.Bu yüzden onun için doğum gününde ne alabilirim diye düşündüm,aklıma ilk ugglar geldi.Evde giyebileceği tarzda onun ilgilisini çekebilecek bir ürün olmalıydı.Bende bunları görmüşken almak istedim.Birinde kedinin ağzında balık var yaramazlık yapmış gibi yürüyor.Diğerine doğru kedi patisi geçiyor,orada da kedi ağzında ki balığı yemiş,balığın iskeleti kalmış figüründe.Büyük ihtimal gözleri az görse de kuzenimin de dikkatimi çekecektir.Özellikle siyah ve beyazı gözü yakaladığı için bu renk seçiminde bulundum.İnşallah mutlu olur çocuk,benim çok hoşuma gitti.Kedinin tipi çok komik.

Cüzdansız Asla Çıkmam.
Annem için aldığım 2. ürün bu oldu.2. alışverişte Paris temalı bir  cüzdan almıştım.Çok sevmişti  yumuşak olduğunu söylemişti.Birde dışarıda kullanırken çoğu kişinin dikkatini çekip nereden aldığını sorunca cüzdanı kullanmayı daha da çok sevmişti.Bunun üzerine yine ona cüzdan almak istedim.Tam olarak renk konusunda emin olamamıştım.Çünkü;bazen nette beğendiğimiz şeyler  farklı gelebiliyor,bu yüzden kendimi çok ateşe atmadan pudra rengini  seçtim.Nitekim  sitede ki fotoğrafta nasılsa aynı şekilde geldi.Hatta  fotoğrafta  belli oluyor mu bilmiyorum ama daha tatlı gibi geldi bana.

...ve tırnak süsü
Açıkça ve doğruca yazmam gerekirse bunu bir daha belki çekiliş yaparım diye aldım.Yapmasam bile, ben seviyorum başka şehirlerde yaşayan arkadaşlarıma bir kutu yapıp yollamayı,o şekilde değerlendiririm diye düşündüm.-''Neden kendine almadın?'' sorusunu sorarsanız da peşin peşin cevap vereyim,ben oje süremiyorum.Oje sürdüğüm zaman,farkında olmadan ojeyi yiyorum.Bu yüzden oje sürmek istemiyorum.Haliyle tırnak süsü de yapamıyorum.Sitede bu süsün  şekilleri hoşuma gitti.Minik minik 12 adet farklı şekillerden oluşuyor.Şekillerden en hoşuma giden kalp ve kelebek oldu.1 dolar gibi bir şeydi zaten sepetime attım gitti.

Diğer yazdığım yazılar:

Sitede Cuma Günleri KARA CUMA  indirimi var  bir bakın derim. 

Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. Şu törpüden ben de istiyorum fiyatı da çok uyguna gelmiş burada çok pahalı :( Ugg botlar da çok şirinmiş evde giyeceğim bunun gibi 3 tane var olmasaydı almayı düşünürdüm. Güle güle kullansınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay törpü olayı beni bayağı uğraştırdı.Bir sürü yer gezdim bir düşük fiyat bulamadım.Annemde reklamlarda görünce istiyordu en sonunda siteye gelmiş de hemen aldım.Evet ugglar çok şirin inşallah çocuğumuz da beğenir. Teşekkür ederim. :3

      Sil
  2. Cok guzel seyler almissin . Cokta guzel dusunmussun Gule gule kullansinlar, hepsi cok tatli😊😊😊

    YanıtlaSil
  3. harikalar! özellikle ugg botlara bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy ugglar çok güzelmiş.cüzdanına da ayrı bayıldım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Güzel hediyeler seçmişsin, güle güle kullansınlar, nice senelere geçte olsa :) Özellikle ugglar çok şirin! Kara cuma mı, aaa neden ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarda 13. Cuma kara cuma ya uğursuzluğuna inanırlar onun galiba :D Teşekkür ederim :D

      Sil
    2. Hey Yarabbim, bizde Cuma hep mubarek vessalam ;) Anlaması güç şu ecnebileri Renkli Tırtıl :D

      Sil
    3. İnanç meselesi,bizim en hayırlı günümüz onların kara günü. :D

      Sil
    4. Aynen, hayırlısı bakalım ;)

      Sil
  6. Çok güzel şeyler seçmişsin ☺ Güle güle kullansınlar

    YanıtlaSil
  7. bende buradan alışveriş yapmak istiyorum her ürün için ayrı kargo mu ödüyoruz ve hangi kredi kartlarıyla alabiliriz çok merak ediyorum ayrıca harika bi site bu arada blogunuzu çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünleri sepete ekledikten sonra altta kargoyla birlikte toplam fiyat gözüküyor. Kredi kartları sitenin en sonunda var. Teşekkür ederim... :3

      Sil
    2. bir şey daha soracağım adresi yazarken ingilizce olarak mı yazacağız ilk kez yurt dışından alışveriş yapacağım kusura bakmayın bilen birine danışmak istedim...

      Sil
    3. Hayır sadece ülkeyi ingilizce yazacaksın yani atıyorum mesela '' Bursa mahallesi İstanbul sokak Ankara apartmanı no:2 daire:3 İzmir/Turkey '' gibi düşün. Birde toplam fiyat dolar üzerinden ya onu internete yaz atıyorum toplam 32 dolar tuttu google a ''32 dolar kaç Türk lirası eder'' yaz. Dolar yükselip duruyor başına iş alma. :3

      Sil
    4. Birde yazımın en sonunda linkler var '' Ucuz Yurt Dışı Alışveriş Sitesi dresslink Sitesinden Nasıl Alışveriş Yapılır? ''
      linkine tıkla. :3

      Sil
    5. ayy çok teşekkür ederim

      Sil

✿Lütfen hiç bir sitenin linkini ve blogunuzun linkini paylaşmayınız.

DİKKAT !!! (BLOG LİNKİNİ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI YAYINLAMIYORUM)

TARTIŞMA YARATACAK CÜMLELERDEN KAÇININIZ, saygı ve sevgi çerçevesinde yorum yapmaya özen gösterelim.

LİNK, SİYASİ, SPOİLER, ÖTEKİLEŞTİRME ve TARTIŞMA yaratacak cümleleri yayınlamıyorum. :]

Yorum sahibinin yaptığı yorumun blog ve blog yöneticisi ile ilgisi yoktur. Sorumluluk yorum yapan kişiye aittir.
zhl:)